Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Basseluska
Skrevet

Vil bare stikke innom å hilse på. Har internettilgang et par uker nå kanskje, så jeg får benytte anledningen.

Håper alle har det bra (vel, nesten alle da...) og har hatt en fin 17. mai.

Ser at ingen har etterlyst meg. *snufs* ;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Basseluska! :-)

Håper du får beholde internet-tilgangen lenger enn som så da...

Du finner en del av oss ganske ofte på nattprat på irc. Ellers er det mange andre måter å komme dit på, fx http://www.nattprat.tk

:-)

Gjest retvizan
Skrevet

Hei på deg!

Joda, jeg har savna deg så!

Kom hjem fra hytta i går etter å ha tatt turen inn på kvelden 17 mai. Går det bra med deg? Slenger på ei mailadresse i tilfelle du har tid og lyst....

mila182000@hotmail.com

:-))))

Skrevet

Jeg vet at jeg skrev et innlegg her, i en eller annen tråd, og sa at dol hadde blitt langt kjedeligere i det siste - nettopp fordi du og Eddie har sniki dere unna!

Så kom ikke her og kom her og ikke si at du har vært etterlyst!

:)

Annonse

Skrevet
  Amiga skrev (På 20.5.2002 den 7.17):

Hei Basseluska!

Kom innom når du kan da!

:-)

Godmorgen:-))

Skrevet
  Spenning skrev (På 20.5.2002 den 7.34):

Godmorgen:-))

God morgen! Nå skal jeg bare levere ungene på skolen, kjøpe grovt brød hos bakern, spise litt, slappe av og så er jeg klar for sykkel og vekter! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...