Gå til innhold

Min kamerats søster

Anbefalte innlegg

Gjest Min kamerats kamerat

Jeg har blitt forelsket i søsteren til en kamerat av meg. Det virker som om hun liker meg godt også, men hvis dette ikke er noe heldig forhold er det vel best å avslutte dette før det går noe lenger?

Er det uheldig å være sammen med en kamerats søster?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54400-min-kamerats-s%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott da gitt!

Trodde dette var litt tabu.

Nå har jeg godt humør nå.

Vær obs på at det kan stille deg i en del vanskelige valg hvis også kammeratskapet fortsetter:-)) Spesiellt hvis ikke søstra vil at broren skal vite noe:-)) Men det finner du ut av etter hvert. Det var ikke bare enkelt, men hvorfor skal det være enkelt:-)))

Gjest Min kamerats kamerat

Vær obs på at det kan stille deg i en del vanskelige valg hvis også kammeratskapet fortsetter:-)) Spesiellt hvis ikke søstra vil at broren skal vite noe:-)) Men det finner du ut av etter hvert. Det var ikke bare enkelt, men hvorfor skal det være enkelt:-)))

Man skal ikke velge mellom eventuelle kjærester og kamerater man har. Det er derfor jeg spurte om dette i første omgang. Hadde det vært en dårlig idé å utvikle forholdet, hadde jeg droppet det.

Nå kan jeg eventuellt prate med kameraten min om dette.

Annonse

Man skal ikke velge mellom eventuelle kjærester og kamerater man har. Det er derfor jeg spurte om dette i første omgang. Hadde det vært en dårlig idé å utvikle forholdet, hadde jeg droppet det.

Nå kan jeg eventuellt prate med kameraten min om dette.

Løkke te!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...