Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Gro!

Er ikke helt sikker på om jeg er inne på riktig forumgruppe med dette spørsmålet, men prøver likevel.

Jeg har gått på p-sprøyten i over 1 år nå. 1år og 5 mnd eksakt. Da det blir sagt at det kan ta opptil 2 år før man er fruktbar igjen etter å ha brukt p-sprøyten fast, så har jeg bestemt meg for å slutte med den nå, og heller begynne på p-piller.

Det jeg lurer på er hvordan denne overgangen foregår? Skal ta min neste p-sprøyte om ca 2 uker... så hva gjør jeg?

Veldig fint om du kan anbefale noen p-piller framfor noen andre, det finnes så mange på markedet.

Burde vel også nevne at jeg er astmatiker, vet av erfaring at ikke alle p-piller kan brukes da. Har i yngre alder brukt Trionetta og minipillen.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54452-bytte-av-prevensjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...