Gjest laika Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Min forlovede har et STORT problem. Han tror han har for liten penis, noe som er tull og vas i mine øyne. Han er, sant nok, ikke blant de lengste, men vårt sexliv er supert, og jeg liker godt hvordan han ser ut. Det har seg slik at eks-kjæresten hans kjøpte seg en 25 cm lang dildo, og kommenterte at hun ville ha litt størrelse. I tillegg har han aldri fått noe form for skryt eller beudring av den dama. Han følte seg alltid utrygg seksuelt sett i det forholdet. Sammen med meg sier han at han opplever noe han aldri får har opplevd. Han blir studert, utforsket, snakket pent om, kjælt med, skrytt av. Det er nytt for ham. LIKEVEL, til tross for at jeg koser meg og nyter å glede ham på den måten, så klarer han ikke tro at han er stor nok. Kommentarer fra eksen, og fra en kammerat i dusjen( på skolen for mange herrens år siden), har satt seg fast. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe ham? Det er så mange ganger han stråler over hvor godt vi har det, men med en gang han tenker tilbake, så blir han så trist og fortvilet. Hva skal jeg gjøre med dette? det holder ikke at jeg forteller ham og viser ham at han er god nok.,... Uff, jeg er så gla i ham, og vil ikke at han skal ha det slik. Hvordan kan noen jenter være så sårende og ekle? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54479-han-innbiller-seg-at-han-er-for-litentil-sexperten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirax Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Gjennomsnittslengden på en normal norsk penis er på ca. 15-16 cm i erigert tilstand, målt fra under navlen. Jeg vet ikke hvor lang hans er, men det burde være ganske lett å finne ut om han er over eller under gjennomsnittet. Du kan også fortelle ham hvor dypt han greier å trenge inn i deg, og at det vil være ubehagelig med en som er lengre enn det du har plass til. Ellers må du bare fortsette å skryte av hvor god han er osv. Å gjennvinne en tapt selvtillit er ikke lett og kan ta lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54479-han-innbiller-seg-at-han-er-for-litentil-sexperten/#findComment-222036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Dette er noe som kan ta veldig lang tid. Når selvtilliten er brutt ned tar det tid å bygge den opp. Men jeg synes du skal fortsette som du gjør. Vise at du liker ham som han er, og nyter det dere har sammen. Vise lyst og gjerne med lyder. Utforske, bruke kjærtegn og vise hengivenhet. Og gi uttrykk for at du synes han utstyret absolutt holder mål. Men du må nok akseptere at det kan ta veldig lang tid for ham å få selvtilliten tilbake. Min historie er noenlunde den samme. Og jeg fant også en som elsker meg for den jeg er og smått om senn har selvtilliten begynt å komme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54479-han-innbiller-seg-at-han-er-for-litentil-sexperten/#findComment-222099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Gjennomsnittslengden på en normal norsk penis er på ca. 15-16 cm i erigert tilstand, målt fra under navlen. Jeg vet ikke hvor lang hans er, men det burde være ganske lett å finne ut om han er over eller under gjennomsnittet. Du kan også fortelle ham hvor dypt han greier å trenge inn i deg, og at det vil være ubehagelig med en som er lengre enn det du har plass til. Ellers må du bare fortsette å skryte av hvor god han er osv. Å gjennvinne en tapt selvtillit er ikke lett og kan ta lang tid. ... damer som tenner på store, større og de største peniser. For dem er det nok trist å ha en mann med en liten en. Jeg sier nå alikevel (med liten penis som jeg jo har) at det finnes utrolig mange vide damer der ute, -huff ! (det blir omtrent det samme). Kan du velge, stram eller slapp, stor eller liten, -dette er livet gode venner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54479-han-innbiller-seg-at-han-er-for-litentil-sexperten/#findComment-229885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.