Gå til innhold

Han ønsker se meg tisse....

Anbefalte innlegg

Gjest sweetie

Nå spørs det om ikke min kjære har gått litt over mine grenser i fht sex. Nå har han spurt om jeg kan tisse på ham, mens han ligger under meg....En eller annen gang tilk sommeren, ute på gresset eller noe.

Han har aldri opplevd eller gjort noe slikt før, men nå har han lyst til å teste dette ut, for han tenner på tanken.

Eh, er det dette som kalles wet-sex? Og skal jeg si ja til dette, da? Jeg syns selv det virker litt forskrudd, men det skader kanskje ikke prøve. Noen som har gjort dette? Hvordan er det, da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54482-han-%C3%B8nsker-se-meg-tisse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter bl.a. Wetsex, golden shower etc

Dette er jo selvsagt noe du ikke skal la deg presse til å gjøre, sex er jo ment å være like deilig for begge.

Dersom du ikke føler deg komfortabel med å gjøre det, kan det være at du ikke får til å gjøre det selv om du prøver.

Det er helt ufarlig, og kan sikkert piffe opp sexuallivet for noen, men som sagt så er dette noe du må styre selv.

Nå har jeg visst problemer med å få ting på trykk her; prøver igjen!

Hvis du overhodet ikke kan tenke deg det, må du heller ikke prøve det. Hvis du derimot har et snev av nysgjerrighet eller ønsker det i større grad, er det bare å prøve.

Jeg er gutt og liker at jenta tisser på meg-og ja; det ER herlig! :))

• 2 uker senere...
Gjest likerdetogså

Det heter bl.a. Wetsex, golden shower etc

Dette er jo selvsagt noe du ikke skal la deg presse til å gjøre, sex er jo ment å være like deilig for begge.

Dersom du ikke føler deg komfortabel med å gjøre det, kan det være at du ikke får til å gjøre det selv om du prøver.

Det er helt ufarlig, og kan sikkert piffe opp sexuallivet for noen, men som sagt så er dette noe du må styre selv.

Kjæresten min liker også det :-) Vi har gjort det mange ganger, men det er ikke så lett å få til i begynnelsen. Det kommer ingenting, samme hvor tissatrengt du er....! Du må klare å slappe rimelig godt av...

Husk at urin er helt sterilt, ikke noe grisete med det. Du må bare vennne deg til tanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...