Gjest tom nå Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 jeg har trekt ut kontakten til tlf,slått av mob...vil ikke snakke med han,han var her i dag og hentet resten av tingene sine,og er tydeligvis over med tryglefasen,nå er det og gjøre meg sjalu fasen han er i...og han har det SÅÅÅÅÅÅÅ bra...jeg blir forbanna for jeg har det helt jævlig... og han som ALLTID satt hjemme foran pcen,er nå på farten hele tiden...og det er meg som sitter hjemme...jeg vil ikke se han mer,han gjør meg vondt..føler meg så brukt,han måtte tydeligvis bare ha ett sted og bo for nå er han på jakt etter en ny...han elsket meg tydeligvis ikke..han kunne i det minste ventet mer enn 6 dager...snakk om og være desperat...jeg blir sint på meg for at jeg i det hele tatt bryr meg....at det går an og være så dum...faen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54511-brukt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.