Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tom nå

jeg har trekt ut kontakten til tlf,slått av mob...vil ikke snakke med han,han var her i dag og hentet resten av tingene sine,og er tydeligvis over med tryglefasen,nå er det og gjøre meg sjalu fasen han er i...og han har det SÅÅÅÅÅÅÅ bra...jeg blir forbanna for jeg har det helt jævlig... og han som ALLTID satt hjemme foran pcen,er nå på farten hele tiden...og det er meg som sitter hjemme...jeg vil ikke se han mer,han gjør meg vondt..føler meg så brukt,han måtte tydeligvis bare ha ett sted og bo for nå er han på jakt etter en ny...han elsket meg tydeligvis ikke..han kunne i det minste ventet mer enn 6 dager...snakk om og være desperat...jeg blir sint på meg for at jeg i det hele tatt bryr meg....at det går an og være så dum...faen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54511-brukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...