Gå til innhold

Kukost hva er det og hvordan får jeg det vekk?

Anbefalte innlegg

Halla! Jeg er en gutt på 17 år som har fått litt problemer med penisen min. Har rett og slett fått kukost på penishodet og får det ikke bort! Det er på en måte et lag som ligger der og løsner litt etter litt, men kommer tilbake ofte dagen etterpå.Går ikke vekk med vanlig vask. Har vasket penisen med vann og såpe daglig nå i mange år så det er ikke hygienen som mangler, dessuten har jeg ikke hatt sex heller ennå i løpet av mine 17 år så det er ikke kjønnssykdom.

Hva er dette og hvordan får jeg det vekk?

Fortsetter under...

Det er rester etter all onaneringen din :)

Vask den med intimsåpe som du får kjøpt på apoteket.

Tipper rett og slett at du er for renslig. Det er absolutt ikke nødvendig å bruke såpe på slimhinnene. De regulerer seg selv fra naturens side. Begynner du å såpe deg inn hver dag reagerer kroppen bare med å produsere mer "kukost".

Mitt råd til deg er rett og slett å droppe såpa og bare bruke vann og fingre til å vaske der de gangene du dusjer. Ikke for varmt vann heller, da dette løser fett.

Har aldri hatt noe "problem" med "kukost" så lenge jeg har levd, med mindre jeg har vært på en ukes fjelltur uten tilgang til noe særlig kroppshygiene.

PS! Husk at det kan ta litt tid før kroppen går tilbake til "normal" produksjon...

gå på fargehandelen og kjøp terpentin og en skikkelig god stålbørste av den gamle typen. Deretter er det bare å sette igang å dynke kølla i terpentinfaenskapet og skrubbe til huden flerrer av. Når du ser svamplegemet er du i mål :)

Gjest <syntax error 976>

Tipper rett og slett at du er for renslig. Det er absolutt ikke nødvendig å bruke såpe på slimhinnene. De regulerer seg selv fra naturens side. Begynner du å såpe deg inn hver dag reagerer kroppen bare med å produsere mer "kukost".

Mitt råd til deg er rett og slett å droppe såpa og bare bruke vann og fingre til å vaske der de gangene du dusjer. Ikke for varmt vann heller, da dette løser fett.

Har aldri hatt noe "problem" med "kukost" så lenge jeg har levd, med mindre jeg har vært på en ukes fjelltur uten tilgang til noe særlig kroppshygiene.

PS! Husk at det kan ta litt tid før kroppen går tilbake til "normal" produksjon...

Enig med deg, kaldt vann uten såpe, bruk fingre og gni det av. Noen leger sier at man bør gjøre det hver dag, vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...