Gå til innhold

Albyl E - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Gjest Skarven

Min gynekolog ved IVF-avdelingen hadde ikke mye tru på Albyl-E. Han skrev likevel ut resept - og jeg har tatt 1 tbl daglig siden innsettingsdagen.

I dag 20 dager etter er jeg konstartet gravid ved urinprøve. :)) (Har ikke fått svar på blodprøven ennå.) Det jeg nå lurer på er hvor lenge jeg skal ta albyl-E?

Gynekologen ved mitt lokale sykehus mente at jeg skulle fortsette til jeg er 12 uker på vei. "IVF-gynekologen" mente at jeg kunne slutte når jeg var konstatert gravid.

Er så veldig usikker, - og vil ikke gjøre noe galt. Har du noen gode råd Mette Moen?

PS: Ble gravid for en 3 års tid siden - som dessverre endte i en tidlig spontanabort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54672-albyl-e-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest samantafox

jeg gikk tl spesalist under mitt siste svangerskap pga jeg var faresonen for og miste (mistet 3) fikk abyl før at blodet skulle strømme bedre gjennom morkaken.. og at egget kunne lettere feste seg livmorslimhinnen, jeg ble gravid ved første forsøk etter abylen jeg skulle ta den helt frem tl fødsel slutta dagen før pga det var planlagt igangsetting av fødsel..

ps: vi hadde da prøvet ett år siden siste abort ..det var abyl 75 m.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54672-albyl-e-hvor-lenge/#findComment-223578
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...