Gå til innhold

sjalu!

Gjest glad i kjæresten sin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er sammen med verdens herligste gutt, og vi har det veldig bra! Sex-livet er det heller ingenting å klage på, men det er noe som legger en liten demper på det..jeg blir sjalu på hans tidligere sex-partnere. Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke at dette skal ødelegge.. Er ikke det at jeg ikke stoler på han, og han sier de ikke betyr noe, men...

Noen som har det på samme måte??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54691-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vel ikke akkurat sjalu, men fryktelig nysgjerrig! heldigvis, får man vel si, vil han ikke fortelle noe. stemmer vel som bestevenninna mi sier, at det ikke fører til noe godt å vite for mye om x-ene hans.

Hei!

Har vel hele tiden tenkt at jeg ikke ville vite noe, tenkte som deg at det var best..men så begynte vi å prate om det, og jeg fikk vite litt mer enn jeg hadde lyst til..(ingen detaljer, men nok alikevel). Men det er for sent nå, så jeg får trøste meg med at han kanskje føler det på samme måte når det gjelder meg!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54691-sjalu/#findComment-227315
Del på andre sider

Det høres latterlig ut, men det eneste som hjelper er rett og slett å la være å tenke på fortiden ! Tenk på alt det andre, morsomme du kan tenke på istedet ! Sjalusi er så bortkastet tid og energi at det er helt utrolig. Det å ruge over noe som er lagt bak dere i tid...!? Hva er vitsen ? Det finnes ingen grunner til å tenke på det. Ikke en eneste.

Hver gang du merker at du begynner å gruble og tenke på det, så forby deg selv å tenke mer på det. Stopp tankegangen der, før den går videre. Reis deg opp og gjør noe annet, finn på noe som krever konsentrasjon. Start en samtale eller ring til en vennninne. Eller snakk med kjæresten din om den morsomme sommeren som ligger foran dere, legg planer. Gjør HVA som helst, bare ikke dvel ved fortiden !

Det krever innsats og styrke, men jobb med det ! Det finnes faktisk ikke mye som er verre og mere "drepen" for et forhold enn å ha en partner som er sykelig eller plagsomt sjalu. Det er ingen god egenskap.

Husk at alt sammen bare var "oppvarming" til han møtte deg ! :-) Nå er det DERE TO som er sammen ikke sant ? Gled deg heller over det.

Lykke til ! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54691-sjalu/#findComment-227318
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...