Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite spørsmål. Jeg er ganske ung og har derfor nylig trekt ned overhud fra penishode for først gang. Men det jeg opplevde når jeg trakk overhuden helt ned, var at deler av hude hang godt og fast sammen med deler av penishode. Dette var helt nederst ved hode, i eller på kanten kan man si. Uansett så gjorde dette vondt, men jeg trakk videre. Til slutt hadde huden løsnet rundt alt. Der hvor huden før hadde sittet ganske godt fast, ble det nå sår som de blødde litt fra. Hva gjør jeg med dette, er det farlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54699-blods%C3%A5r-ved-penishode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter beskrivelsen din å dømme, så hørtes det ut som du kan ha skadet penisstrengen som sitter på undersiden av penishodet.

Jeg ville tatt en tur til legen slik at han kunne få se på det og kanskje også forklare deg litt bedre om hvordan ting normalt skal se ut :)

Det er neppe nødvendig med et legebesøk, slik de andre skriver. Bare la det hele gro sammen av seg selv.

Hvis du hadde røket den strengen som du (og alle andre) har "under" penishodet måtte du virkelig ha tatt hardt i, og det ville ha blødd skikkelig kraftig.

Ikke noe av dette er egentlig "farlig" heller, men det kan være at en større skade gror raskere og bedre hvis den blir behandlet skikkelig (i fall du skulle ryke strengen en annen gang).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...