synne72 Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Endelig. Hadde egentlig tenkt å vente til høsten, men utålmodig som jeg er, så begynner jeg på spray 25. mai, og sprøyter allerede 6. juni. Dette er vårt første forsøk, så vi er utrolig spent. 0 Siter
sats Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Hei og hoppsann! Så fint at du hopper rett uti det, ingen grunn til å vente. Da blir jeg liggende ca. 14 dager etter deg, med spraystart 8. juni og sprøytestart den 24. juni. Vi skal ta forsøket vårt i København på Ciconia, hvor skal du? Lykke til ønskes fra 0 Siter
Domenica Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 Hei på dere. Jeg har sprøytestart 5/6 og uttak i uke 25. Tar forsøket på Rikshospitalet - og det er vårt 4. "ordentlige" forsøk. Kommer vel til å følge litt ekstra med dere som ligger likt i løypa fremover regner jeg med ) Lykke til da dere! Hilsen fra 0 Siter
synne72 Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Skrevet 21. mai 2002 Hei og hoppsann! Så fint at du hopper rett uti det, ingen grunn til å vente. Da blir jeg liggende ca. 14 dager etter deg, med spraystart 8. juni og sprøytestart den 24. juni. Vi skal ta forsøket vårt i København på Ciconia, hvor skal du? Lykke til ønskes fra Jeg bor i Trondheim, så vi skal ta forsøket ved St. Olav. Moro å se at det er flere som skal til pers på samme tidspunkt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.