Terten Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei rugere og dere andre, Så er jeg i gang med min 3. rugeperiode - denne gang etter naturlig syklus-forsøk på RK. Noe jeg forøvrig anbefaler. Fint befruktet og delt egg denne gangen også. Mitt problem er jo at det ikke fester seg. Så får vi se om det spiller noen rolle at jeg nå er "hormonfri" og i mye bedre form enn ved tidligere forsøk. Altfor spennende dette... Tester om et par uker. Hva gjør dere med fysisk aktivitet i rugeperioden? Jeg liker å gå raske turer, svømme, sykle og trene styrketrening, og vet at det vil hjelpe meg psykisk gjennom denne tiden hvis jeg får rørt meg en del. Men har helt angst for at egget skal falle ut nå, da.... Kan vel neppe skje? Og i flg. legene er det vel bare å leve normalt. Men ville altså bare høre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54726-ny-rugeperiode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hva mener du egentlig med naturlig syklus, er det fryseforsøk, eller? Jeg følger ikke med i alt skjønner du. Vi må ha ICSI, kan vi bruke det da, mon tro? Lærer stadig noe nytt i denne bransjen! Angående livsstil i rugeperioden, så har jeg prøvd alt. Har hatt 3 forsøk, hvorav ett resulterte i graviditet, men bare i 3 mnd. Har prøvd å slenge på sofaen i 14 dager, det gikk ikke. Har prøvd å trene endel, det gikk heller ikke. Første gang både slappet jeg av og trente om hverandre, og da ble jeg gravid. Lykke til Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54726-ny-rugeperiode/#findComment-223597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terten Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Hva mener du egentlig med naturlig syklus, er det fryseforsøk, eller? Jeg følger ikke med i alt skjønner du. Vi må ha ICSI, kan vi bruke det da, mon tro? Lærer stadig noe nytt i denne bransjen! Angående livsstil i rugeperioden, så har jeg prøvd alt. Har hatt 3 forsøk, hvorav ett resulterte i graviditet, men bare i 3 mnd. Har prøvd å slenge på sofaen i 14 dager, det gikk ikke. Har prøvd å trene endel, det gikk heller ikke. Første gang både slappet jeg av og trente om hverandre, og da ble jeg gravid. Lykke til Hilsen Hei Sats, Naturlig syklus-forsøk tilbys så vidt jeg vet kun på Røde Kors i Norge, koster kr. 14000,- hvis det gjennomføres, og går ut på at de følger utviklingen av det ene egget som normalt modnes (med blodprøver og ultralyd hvor de måler østradiol, slimhinnens tykkelse og størrelsen på eggposen). Går alt bra, setter du kun en eggløsningssprøyte, og de forsøker å ta ut det ene egget og befrukte det. Noe som går fint i mange tilfeller! De gjør visst ofte mikroinjeksjon på egget, så det skulle ikke være noe hinder. Men om denne metoden anbefales eller ikke er nok avhengige av mange ting. Er du interessert, så få deg en prat med en av legene på Røde Kors! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54726-ny-rugeperiode/#findComment-223637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.