Gå til innhold

neller av yasmin (elveblest)moen?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymuss

jeg fkk masse neller som klødde når jeg beg med yasmin..jeg er ømfinteltg for stronsyrer og noen e stoffer men ikke veldig sterk allergi,når jeg har vært gravid har gravidteten forsterket allergen.. det samme skjedde med yasmin det er så rart før i de 7 pillefrie dagene reagerte jeg ikke på noe,men med en gang jeg beg igjen så kommer reaksjonen igjen.

syntes dette er litt rart, har du hørt om dette før..

det er ikke tull jeg har testet og spist noenlunde det samme ved pillefri perode og når jeg tar den..

må legge til jeg har slutta nå og har ingen symtoner.

har ikke hørt om noen, eller lest om sånne bivirkninger før..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54743-neller-av-yasmin-elveblestmoen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har intet råd til deg, jeg bare lurte på noe. Mamma hadde masse neller som liten. Har ikke hørt om noen som har hatt det siden, men jeg har en venninne som har vært mye plaget av elveblest. I helgen diskuterte vi hvorvidt neller er det samme som elveblest, vet du det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...