Gjest bentis Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei Terten! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Fikk satt inn et egg etter natulig syklus idag. Det var perfekt på alle måter, fikk beskjed fra Holst at sjansen var 40% for å lykkes ( er 31 år). Jeg har aldri hatt noen behandling før, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å ikke miste egget. Foreløpig har jeg startet i sofaen med sjokolade og ukeblad. Er nervøs bare jeg går på do en tur. Er det ikke slik at egget fester seg innen 2 døgn? Krysser fingrene for oss begge :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54753-til-terten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terten Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei bentis, Ja, det var litt av et sammentreff! Nå får vi bare krysse fingrene, så skal det bli spennende å følge hverandre fremover. Jo, jeg har også hørt at egget fester seg ila. de første par dagene. Men at vi kan gå rolige turer og ellers fungere normalt fra dag én. Som du skjønner blir jeg allikevel litt vel påpasselig, akkurat som deg, men jeg våget meg ut i skogen på en tur i kveld, og det var godt å få tankene over på noe annet! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54753-til-terten/#findComment-224007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bentis Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei bentis, Ja, det var litt av et sammentreff! Nå får vi bare krysse fingrene, så skal det bli spennende å følge hverandre fremover. Jo, jeg har også hørt at egget fester seg ila. de første par dagene. Men at vi kan gå rolige turer og ellers fungere normalt fra dag én. Som du skjønner blir jeg allikevel litt vel påpasselig, akkurat som deg, men jeg våget meg ut i skogen på en tur i kveld, og det var godt å få tankene over på noe annet! Hilsen Må du også ta profasi-sprøyter 2 ganger i uken? Jeg trodde ikke jeg skulle ta noen hormoner overhodet. Ikke at det gjør noe, jeg merker ingen bivirkninger. Ikke kjenner jeg murringer heller... men det betyr vel lite. Jeg prøver å spise mye, men får ikke i meg all verden. Fikk beskjed om at jeg var på grensen til tynn..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54753-til-terten/#findComment-226017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terten Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Må du også ta profasi-sprøyter 2 ganger i uken? Jeg trodde ikke jeg skulle ta noen hormoner overhodet. Ikke at det gjør noe, jeg merker ingen bivirkninger. Ikke kjenner jeg murringer heller... men det betyr vel lite. Jeg prøver å spise mye, men får ikke i meg all verden. Fikk beskjed om at jeg var på grensen til tynn..... Hei bentis, Ja, jeg tar Profasi-sprøytene jeg også :-) Var også litt overrasket over det, men fikk inntrykk av at det er standard rutine, og det er så lite at vi neppe vil merke noe. Jeg orker ikke å spise all verdens jeg heller. Men det er nok et poeng ikke å være for tynn, så jeg har passet på å holde vekten mens jeg har holdt på med disse forsøkene. Men du får trøste deg med at for dette forsøkets skyld hjelper det neppe om du legger i deg en hel masse akkurat disse dagene. Siden det er 1. forsøket ditt, regner jeg med at du vil prøve igjen hvis det ikke går bra nå. Så får du heller se om du kan få på deg 2-3 kilo ekstra i sommer. Denne ventingen setter tålmodigheten på prøve, ikke sant? Vi får bare krysse fingrene videre. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54753-til-terten/#findComment-226163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bentis Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei bentis, Ja, jeg tar Profasi-sprøytene jeg også :-) Var også litt overrasket over det, men fikk inntrykk av at det er standard rutine, og det er så lite at vi neppe vil merke noe. Jeg orker ikke å spise all verdens jeg heller. Men det er nok et poeng ikke å være for tynn, så jeg har passet på å holde vekten mens jeg har holdt på med disse forsøkene. Men du får trøste deg med at for dette forsøkets skyld hjelper det neppe om du legger i deg en hel masse akkurat disse dagene. Siden det er 1. forsøket ditt, regner jeg med at du vil prøve igjen hvis det ikke går bra nå. Så får du heller se om du kan få på deg 2-3 kilo ekstra i sommer. Denne ventingen setter tålmodigheten på prøve, ikke sant? Vi får bare krysse fingrene videre. Hilsen Du ...? Noen ganger blir jeg faktisk mer spennt og fokusert av å sitte å lese om alle her inne. Kanskje det er lurt å ikke sitte for lenge på nettet også..... Kan jo få helt dilla av dette her....og enda er det gått bare 2 dager!! Kan bare fantasere om spenningen i dagene før hCG prøven. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54753-til-terten/#findComment-226218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terten Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Du ...? Noen ganger blir jeg faktisk mer spennt og fokusert av å sitte å lese om alle her inne. Kanskje det er lurt å ikke sitte for lenge på nettet også..... Kan jo få helt dilla av dette her....og enda er det gått bare 2 dager!! Kan bare fantasere om spenningen i dagene før hCG prøven. ) Du har rett - som deg kan jeg bli litt vel fokusert av å sitte på nettet. Forumet blir jo nesten som en magnet. Samtidig som det er en trøst å treffe andre i samme situasjon :-) Men det er lurt å få tankene over på noe annet. Skulle gjerne lest litt i stedet, men er rastløs og humøret er litt smålabert i dag for min del. Innsettingen kan sammenlignes med en eksamen - den litt tomme følelsen etterpå kjenner vi - nå er det bare å vente på sensuren, og i dette gamet er det dessverre ingen middelmådige karakterer :-( Jeg drar bort i helgen. Tror det skal bli bra. Fint med linken til det medisinske tidsskriftet, forresten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54753-til-terten/#findComment-226373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.