Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget en del nedentil det siste året med små sår på kjønnsleppen.

Jeg vet ikke hva det er, men de kommer frem ofte ifbm med mensen og seksuell omgang. Sårene kommer frem først som røde hovne kviser. Etterhvert blir de hvite med gule små prikker. Jeg har vært hos lege som sier at dette ikke er Herpes, men jeg klarer ikke å roe meg ettersom jeg har planer om å bli gravid. Jeg har også tatt en blodprøve som også viste at jeg ikke har herpes viruset i kroppen. Kan en blodprøve påvise med sikkerhet om jeg har viruset i kroppen og hva kan dette evt være. Har alltid vært plaget med sopp, men har aldri før hatt disse sårene ifbm soppinfeksjon.

Kan også presisere at disse sårene dukket opp like etter et ubeskyttet samleie. Men jeg har som sagt besøkt lege som sier at Herpes er så smertefullt at da ville jeg fått noen helt andre sår. Mine sår er ikke særlig smertefulle. Ønsker svært gjerne en tilbakemedling på dette innlegget, da jeg og samboeren min svært gjerne ønsker oss barn. Kan også nevne at han har vært hos lege, da også han får noen sår på oenishode med visse mellomrom. Også han har fått beskjed om at dette "bare" er sopp.

Håper på en snarlig tilbakemelding.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54757-herpes-ved-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...