Gå til innhold

whops.. kanskje dama er gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym---

Dama var hos meg i helgen, og vi hadde ubeskyttet sex (Vi hoppet av i svingen. Jeg kom altså ikke inne i henne).. Uansett hvor dumt det var/er så er det iallefall skjedd.. Vi kjøpte angrepiller dagen hun dro, og hun tok den første pillen 72 timer etter første gangen vi lå sammen, men når hun skulle dra hjem glemte vi helt den siste pilla som skal taes 12 timer etter den første.. Er det noen som kan svare meg på om denne siste pillen er VELDIG viktig? Om jeg har lært noe av dette? JA, skal aldri ha ubeskyttet sex igjenn. Jeg er så nervøs at jeg ikke tenker klart.. Håper jeg kan få noen svar... Hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54832-whops-kanskje-dama-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Innocens

Jeg brukte avhopping i svingen som prevensjonsmetode i 2 år, og det fungerte helt fint - ihvertfall til den dagen jeg var litt treg med å hoppe av :-). Såvidt jeg vet er det kun prostatavæske som lekker før selve ejakulasjonen, og det passer godt med egen praksis på området.

Annonse

Gjest Anonym---

Hoppe av i svingen er en risiko, men allikevel, mye skal klaffe for at hun ble gravid...spørs hvor hun var i syklusen (eggløsningssyklusen) osv osv. Håper det går "bra" denne gangen, så har du sikkert lært til en annen gang!

Hun er midt i desverre.. Men hun tok jo èn angrepille..

Gjest Synd men sant

Neida, den siste pillen er bare til pynt.

Selvsagt er den viktig. Og ja, hun kan være gravid. Dere må nok bare vente og se - og evt drøfte alternativene.

Bare å kjøpe seg stasjonsvogn og bikkje med en gang så det er i boks. Sett ringen på fingeren og ring svigermor og fortell at hun snart tilhører en eldre genrasjon...

Hva skal barnet hete? Tenkt noe på det?

nøffelinøff

det er vel innen 72 timer man skal ta disse angrepillene, og jo fortere jo bedre.

jeg har to venninner som tok disse pillene i god tid men de ble begge gravide, så jeg ville nok ha dobbelsjekket det..dessuten så må man ta begge for å få en virkning.

begge to bestemte seg forresten for å få barnet og har oppdratt dem alene, og det har gått veldig fint(de var 19 år når de ble gravide).

det skal jo sies at noen kvinner er mer fruktbare enn andre, og man blir fortest gravid ca midt i syklusen(midt mellom menstruasjonene altså..)

så, lykke til, da....og bruk prevansjon neste gang...

Eg brukte kondom som sprakk, tok angrepilla nesten rett etter samleiet, var langt i fra eggløsning (berre eit par dagar etter menstruasjon), men vart likevel gravid...

Kjøp ein test om ikkje mensen dukkar opp, og uansett kva de velger å gjere, må du ta ansvar for handlingane dine....

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...