Gjest evig lykkelig? Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 har vært sammen med kjæresten i 6 mnd. etter et 4 mnd. opphold, og 2 år sammen før oppholdet. Ibegynnelsen var vi kjempforelska, og jeg er det nå og noen ganger.. Hvis dere skjønner? Vi skal flytte sammen igjen snart, em jeg blir gal av at han ikke ser at oppvaska må tar, våte klær må ut av vaskemaskinen osv. (vi har nå bodd i leiligheten til moren i et par uker nå - bare vi to). I går dusja vi sammen, og han ville ha sex. Han gjør ikke noe for å tenne meg. Bare "skal vi ha sex?" liksom, da vil jeg som regel ikke. Hadde faktisk litt lyst i går, og tenkte at lysta kommer etterhvert allikevel. men det gjorde den ikke! Vi gikk på soverommet og fortsatte der, alt ble liksom "feil". Følte at jeg ikke fikk til å sitte oppå han, og andre stillinger ble også bare surr, synes jeg da! Ble nesten flau og hadde lyst å gi opp. Men det gjorde vi ikke og etter at det hadde gått for han (yndlingsstillingen hans klarte jeg tydeligvis) så kysser han meg litt og "elsker deg" så går han. Og der ligger jeg, uten orgasme og alt ting og føler meg som verdens dummeste. Og dette er en gutt jeg kjenner tvers igjennom! Det som plager meg er at jeg nesten aldri får lyst, men sex blir det jo. Men jeg blir aldri ordentlig tent (våt) for forspill er det aldri. Og jeg har sagt det 1000 ganger til han. Hva kan være grunnen til at jeg føler det sånn? (tøm og røm) Før kunne jeg ha sex når som helst uten lange forspill, men nå er ikke sex med han bare sex lenger for jeg elsker han av hele meg. Men det er vondt at det bilr sånne sperrer mellom oss. Kan mine huslige irritasjoner ødelegge sexen? Når vi la oss lå vi lnge og småprata og koste, så ikke noe er i veien ånn sett. Men? jeg er forvirra! Elsker han og savner han når han ikke er i byen, men når jeg er sammen med han så irriterer han meg på mange måter.. Og jegvet at jeg overreagerer mange ganger. Mn jeg mener det går an å ta i et tak fra hans side og, og da skal det ikke mange dagene til før jeg irriterer meg over en skjorte som ikke er hangt opp. Kjære DOLére.. hardere noen gode råd til meg? Vi er i begynnelsen av 20 åra og skal etablere oss så fort han får flytta osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Man blir jo ikke tent av en som en irriterer seg over, -nei omtrent ikke liker oppførselen til, det er da helt naturlig. Syns han høres helt feil ut for deg, særlig fordi du har påpekt at du vil noe annet, men han bare gyver på og tømmer seg og går. Usj for et mannfolk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/#findComment-224662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg syns du skal fortelle han hvordan du føler deg. Jeg ser at du har gjort det flere ganger,men ikke gi deg. Noen må ha det inn med teskje. Ikke gi opp. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/#findComment-224695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøffe Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 akkurat det med huslige ting er noe alle irriterer seg over iblandt, han irriterer seg sikkert over småting han også. det med mangel på orgasme er jo verre, jeg ville ikke godtatt at han ikke prøvde. kanskje han bare ikke vet hva han skal gjøre?lei en bok om spennende ting på biblioteket(eller bestill den på bokklubb hvis det blir for flaut..)og gi dem til ham med klar beskjed om at han værsågod får studere den litt. du kan ikke kreve akrobatikk hver eneste gang, men iallefall av og til.. angående det med ryddegreiene så pleier bare jeg å slenge tingene(papirer,sokker osv)i en kurv, det irriterer dem såpass at de rydder opp selv, det er jo bare femåringer som må ha rotekurv og det vet de også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/#findComment-224781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten69 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei Evig lykkelig. Det er rart når rutinen ødelegger sexlivet. Jeg er sammen med en fantastisk jente. Vi har kjempegod sex, men merker som du sier at det lett kan bli rart, spesielt når en av oss har det travelt og ikke har for mye energi til overs. Da sitter ofte den andre igjen med lyster som han eller hun ikke får tifredsstillt, noe som er temmelig frustrerende i lengda. Du nevner at han tømmer seg og går, noe jeg syntes du må ta opp med ham. For meg betyr det utrolig mye at hun har det bra, og det tror jeg faktisk mange gutter legger vekt på. Ingenting er vel så deilig så når hun blir skikkelig våt og lysten, eller at hun kommer kraftig. Kanskje du kan leke litt erotiske tankespill, f.eks. at dere beveger dere inn på litt ukjent farvann (i fantasien). Dette kan være utrolig opphissende, og hvis en gang er klar for det kan en jo kanskje også sette noen av fantasiene ut i livet. Vi har også forsøkt noen sexleketøy som for oss begge har vært til nesten ubeskrivelig glede. Hun har tidligere hatt problemer med å oppnå gode orgasmer under samleie, og dette er en ond sirkel som lett kan legge en demper på lysten. Vi kjøpte noe jeg vil anbefale til alle jenter med orgasmeproblemer. Jeg jobber ikke og kjenner ikke noen på kondomeriet, bare så det er sagt først. Vi var innom på nevnte butikk og kjøpte noe som heter CYBER BUTTERFLY OF LOVE. Koster ca. 500 kroner. Tror knapt nok vi har hatt et samleie der hun ikke har fått orgasme etter at vi kjøpte denne. Uansett, tror jeg problemet ditt er at dere ikke prater sammen, evt. at han rett og slett ikke forstår viktigheten av å ta seg litt av deg i sengen. Ingen sexleketøy kan redde noe som helst hvis en ikke har orden på følelseslivet. Får dere orden på dette, er det så utrolig mye deilig en kan finne på sammen, bare en bruker litt fantasi og mot. Håper alt går bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/#findComment-224824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 akkurat det med huslige ting er noe alle irriterer seg over iblandt, han irriterer seg sikkert over småting han også. det med mangel på orgasme er jo verre, jeg ville ikke godtatt at han ikke prøvde. kanskje han bare ikke vet hva han skal gjøre?lei en bok om spennende ting på biblioteket(eller bestill den på bokklubb hvis det blir for flaut..)og gi dem til ham med klar beskjed om at han værsågod får studere den litt. du kan ikke kreve akrobatikk hver eneste gang, men iallefall av og til.. angående det med ryddegreiene så pleier bare jeg å slenge tingene(papirer,sokker osv)i en kurv, det irriterer dem såpass at de rydder opp selv, det er jo bare femåringer som må ha rotekurv og det vet de også. 'angående det med ryddegreiene så pleier bare jeg å slenge tingene(papirer,sokker osv)i en kurv, det irriterer dem såpass at de rydder opp selv, det er jo bare femåringer som må ha rotekurv og det vet de også.' Åhhhh, det der var en fantastisk ide. Takk. Smask! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/#findComment-224827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du må se å få strammet opp den gutten før du tar han inn i huset. Ikke tilfredstiller han deg seksuelt, ikke gjør han noe husarbeide, da er det bare hans lommebok som kan gi deg litt glede. Det er ikke usannsynlig at irritasjon demper din sexlyst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54891-n%C3%A5r-sexen-blir-rar-og-lite-tilfredstillende/#findComment-224853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.