Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest store
Skrevet

Et uttrykk som brukes ofte er jo "store pupper". Hvor store er de før de er store?. Dersom en tar utgangspunkt i ei jente som er middels høy og har middels kroppsbygning. Er det f.eks. C-cup og oppover, eller ? Selv får jeg av og til høre hvor store de er, men lurer på hvor grensen går.

Skrevet

Det er vel litt skjønn det der, og det som en fyr synes er store pupper synes kanskje en annen er passe store eller kanske t.o.m. små.

Men dersom du ikke greier å skjule dem under en litt stor jumper så tror jeg de fleste ville mene at de var store.

Gjest russ 01
Skrevet

om en person har store pupper må ses ut fra resten av kroppens figur og størrelse.

En som er liten og tynn, kan derfor ha store pupper i forhold til kroppen, mens den store personen kan med den samme puppestørrelsen ha små o.s.v.

Gjest Innocens
Skrevet

Jeg vil vel tro at en såpass unøyaktig størrelse som begrepet 'stor' vil variere fra person til person.

I min verden er D-cup stor.

Skrevet

Den mest solgte BH -størrelsen er i alle fall 75 B.

hantilhøyre
Skrevet

Må bare legge til at det ikke er om å gjøre å ha størst pupper..

Jeg personlig liker dem sånn at dem er faste, ikke for store, og ikke flate... Midt i mellom, så det er noe som legger seg fint i håndhulen min :o)

Og de fleste kompisene mine er enig med at dem skal være sånn midt på.. ikke størst mulig lissom..

Gjest naninananananoonoo
Skrevet

Husker da kompisen min sa til dama si at "du har store pupper"..

Hvorpå hun repliserte: "nei, det er du som har små hender"...

Skrevet

For meg holder det med "store nok". En må iallfall se at det er pupper under blusen. Da er de store nok for meg.

mvh

Gjest Gabrielle
Skrevet

Må bare legge til at det ikke er om å gjøre å ha størst pupper..

Jeg personlig liker dem sånn at dem er faste, ikke for store, og ikke flate... Midt i mellom, så det er noe som legger seg fint i håndhulen min :o)

Og de fleste kompisene mine er enig med at dem skal være sånn midt på.. ikke størst mulig lissom..

Det er kanskje ikke om å gjøre å ha størst pupper, men du må innrømme at det er de største du ender opp med å stirre på når du ser på jenter?

Gjest britney
Skrevet

om en person har store pupper må ses ut fra resten av kroppens figur og størrelse.

En som er liten og tynn, kan derfor ha store pupper i forhold til kroppen, mens den store personen kan med den samme puppestørrelsen ha små o.s.v.

Vel, jeg er selv høy og ganske tynn og har 75D/DD, og det er sånn passe gøy kan du si...

Gjest anders
Skrevet

Det er kanskje ikke om å gjøre å ha størst pupper, men du må innrømme at det er de største du ender opp med å stirre på når du ser på jenter?

jepp, føler kanskje det er ganske mange gutter som "offisielt" liker passe store pupper sånn for å "glede" jenter flest, men tror vel de fleste stirrer på de store, ja. stønner vel ikke akkurat av "vanlig" størrelse, da.

hantilhøyre
Skrevet

Isåfall så tenker jeg: "det der må være JÆVLIG upraktisk.."

:oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...