Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Da var det altså klart igjen. I morgen braker det for alvor løs igjen,da blir det nemlig egguttak. Selv om jeg har kommet til det 7`ende gruer jeg meg like mye selv om det går egentlig bra.

Masse egg denne gang også. ca 15 til 20 egg.

Og jeg ER så stolt "SSS" Har slutta og røyke nå. 4 uker siden jeg stumpa røyken.

Håper på resultater av det med 2 knallblå streker"sukk" ER kjempeopptimist.

Nå går det bra. Har tatt behandling hos Hannem til dette forsøket.

Ble også mer opptimistisk etter Hazekamps uttalelser i går. Det vil gå bra en gang,får håpe det blir nå",sa han.

Eggene mine har jo vært veldig bra,men det har ikke festa seg.

Lykke til alle Venus, Sats,pus og alle dere andre.

"SSSSSSSSS" VI GIR OSS IKKE.

Hilsen TK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54928-klar-fot-mitt-7ende-uttak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du jo!!!!! Ble mystisk stille fra deg, TK, skjønner at du har hatt virus på maskinen din. Har fått maaange rare mail fra deg.....

Så flott at du har masse egg! Er det flere nå enn hva det har vært tidligere? Får håpe at Hannem's "magiske evner" gjør susen for deg denne gang! Du har ihvertfall gjort ditt når du til og med har sluttet å røyke!!!!! Ikke dårlig!

Ønsker deg masse lykke til i morgen! Jeg setter selv sprøyte nr. 7 i dag, regner med Danmarkstur på søndag og uttak tirsdag. Har også gått hos Hannem, og mye har ihvertfall skjedd med min kropp....

Spennende...................

Stooooor klem fra

Hei du!

Se det, ja, nå er det alvor igjen. Tiden flyr, ikke sant? Jeg skulle jo også vært godt i gang nå med sprøyter og alt, men så var det den mensen som lot vente på seg så altfor lenge. Skal til Køben rudnt. 6-7. juli, så det er ikke langt unna. Ønsker deg alt vel og håper at eggene sitter bom fast denne gangen, det har du virkelig fortjent. Gleder meg til å begynne på sprayen "din", og regner med den bringer lykke, iallefall hvis du kommer med en blåmelding her inne om et par ukers tid.

Mange oppmuntringshilsener fra ei som heller aldri vil gi opp prosjekt baby,

Hei TK.

Nå fortjener du virkelig at lykken sitter spikra !

Etter så mange forsøk, røykeslutt og magiske refleksologfingre må jo dette bare gå veien!

Uansett så vet du i hvert fall nå at du har gjort ALT du kan for at dette skal gå veien..

Lykke til !!!!!!!!!!!

Annonse

Gjest juli1

Lykke til, TK!! Denne gangen må det klaffe!! Hazekamp er veldig hyggelig, har også gode erfaringer med Volvat. Leste nettopp en artikkel om hvor mye røyking kan bety for suksessraten ved prøverør, så du kan nok være stolt av deg selv med god grunn!!!

Krysser fingrene!

Lykke til, TK!! Denne gangen må det klaffe!! Hazekamp er veldig hyggelig, har også gode erfaringer med Volvat. Leste nettopp en artikkel om hvor mye røyking kan bety for suksessraten ved prøverør, så du kan nok være stolt av deg selv med god grunn!!!

Krysser fingrene!

Nå ble jeg fryktelig nyskjerrig. Husker du hvor du leste dette?

Tar i mot all oppmuntrende info i disse "røykekutt-tider".....

Lykke til med resten av svangerskapet ditt. Det må jo bare gå bra med alle de kryssede fingrene som er her inne :o))

Gjest Vann74

Der var du jo!!!!! Ble mystisk stille fra deg, TK, skjønner at du har hatt virus på maskinen din. Har fått maaange rare mail fra deg.....

Så flott at du har masse egg! Er det flere nå enn hva det har vært tidligere? Får håpe at Hannem's "magiske evner" gjør susen for deg denne gang! Du har ihvertfall gjort ditt når du til og med har sluttet å røyke!!!!! Ikke dårlig!

Ønsker deg masse lykke til i morgen! Jeg setter selv sprøyte nr. 7 i dag, regner med Danmarkstur på søndag og uttak tirsdag. Har også gått hos Hannem, og mye har ihvertfall skjedd med min kropp....

Spennende...................

Stooooor klem fra

Sier bare WOW 7'ende uttak LYKKE TIL Håper på det beste

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...