Gå til innhold

Trine Endjø

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hvordan er det med sykehusopphold? Kan man dra fra sykehuset når man vil, dersom mor og baby er i 100% fin form, og ammingen går greit? Jeg selv fødte et barn for få år tilbake, men ble tvinget til å bli fire døgn. Alt var bra, ammingen fungerte fra første stund, men av prinsipp, sa jordmor, måtte alle bli til føllingsprøven var tatt, 4 dager etter fødsel. Jeg selv har sykehusskrekk, jeg var engstelig og redd, og gråt mye fordi jeg følte meg så "fengslet." Jeg er gravid igjen, og har absolutt ikke lyst til å bli fire døgn denne gang.. Går det ikke an å møte opp til sykehuset dag 4 for å få ta føllingsprøven?? Evt ta med utstyr fra sykehuset til helsestasjonen, og ta den der? Jeg synes det er skremmende at noen kan tvinge meg til å være der så lenge, dersom alt fungerer utmerket. Har de lov å tvinge en?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54982-trine-endj%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...