rose Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Hei I går var jeg på første kontroll med innvendig UL.. Der var det et lite hjerte som banket. Alt var som det skulle og jeg fikk beskjed om å gå hjem å leve normalt så nå kan jeg endelig slippe gleden løs. Der kan man se at det er håp for oss alle. Jeg har drevet på i 9 år og stod på venteliste til IVF og plutselig kommer det av seg selv med naturmetoden ille til å tro. Jeg bør vel bytte forum nå og ønsker dere alle lykke til. Klem 0 Siter
yogi Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Gratulerer og lykke til videre med magen. Lykke til også på nytt forum. Hilsen 0 Siter
Terten Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 En liten solskinnhistorie. Ikke til å tro, men helt sant! Lykke til! 0 Siter
Margreth Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Hei rose. Jeg vil ønske deg lykke til med svangerskapet ditt jeg...når har du termin? Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.