laini Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Vi har kommet i utakt, det var nesten min verste frykt……… Nå har det gått 1 år siden vi fikk barn sammen ( jeg har en på 12 fra før ) og sexlivet er fremdeles alt annet enn til å skryte av. Han var tidligere merket etter å ha overvært en fødsel ( den var helt normal), selv om han ikke så så veldig mye så satt det en demper på lysten hans. Dette har vi pratet masse om, jeg har slitt veldig dette året som følge av at vi har hatt svært skjeden sex. Det er så mye mer man mister og da føler jeg, intimitet, nærhet, åpenhet osvosv Føler nå at jeg nesten begynner å bli reservert og det blir vanskeligere å dyrke kåtskapen, blir nesten forlegen over at jeg har så ofte lyst på ham. Føler jeg hele tiden må dempe lysten min og det jeg har lyst at vi skal gjøre. Vi har det veldig fint sammen, når jeg legger meg inntil ham om kvelden så vet jeg at jeg er kommet hjem! Allikevel er jeg redd for at dette skal få ødelegge for oss. Han er (var) en veldig erotisk person som elsket veldig intenst nøt smak, safter,svette osv osv Mye av det er borte nå. Han tar på meg mye mindre, oralsex har han utført 1 gang på dette året, han forteller meg aldri lengre at han er kåt på meg at jeg er deilig osv osv Vi har pratet mye om det som sagt, han sier at han har kommet godt over det med fødselen at han har like lyst som meg, han sier han elsker meg over alt og det er meg han vil ha. Søvnen blir bare prioritert. Jeg har hatt masse våken netter og hatt mange kvaler pga det her tenkt alle slags negative tanker. Jeg har klart å bli litt mer ”likegyldig” men merker at en ny negativ bølge kommer over meg. Vi elsket her hin dagen, det var så deilig og vi var utsultet begge 2. I går pratet vi om det og vi syns begge at dette måtte vi gjenta snart, jeg blir alltid kåt dagen etter når jeg tenker på at vi elsket. Så i går gjorde jeg meg ekstra flid, dusj, barbering, sexy undertøy, deilig lukt, men nei da syns han at vi var kommet for sent til sengs. Følte han kunne like godt spyttet på meg! Så hva han sier og hva han gjør er to forskjellige ting, han er verdens mest ærlige person men jeg føler allikevel at han ikke er helt ærlig med meg. Siden det er så lenge mellom hver gang ( 2 uker til 2 mnd) så er hyrdestundene ganske så korte 10 –15 min kanskje, og jeg er også trøtt pga barnet men uansett DET bør vi ha tid til. Jeg tenker slik at vi må jobbe for å holde litt spenning i forholdet, og jeg mener det er så mye vi kan gjøre for å få hverandre til å føle oss som konge og dronning. Og det fikk han meg til å føle meg som før, små tekst meldinger med gode ord små ting, kompliment osv Ikke noen stor krav akkurat. Jeg vil han skal være ( som tidligere ) opptatt av å i møtekomme meg seksuelt, fortelle meg hvor lyst han har på meg, uforske meg, vise interesse…………….. Krever ikke noe som vi ikke har hatt før…..Og heller ikke noe jeg ikke selv er villig til å gi. Ble så oppgitt i går, han elsker at jeg er nybabert osv. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg er det uten at han vet det, og når vi endelig gjør noe så hadde han vel heller knapt merket det. Men i følge ham er alt det samme, han har like lyst på meg….. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg er lykkelig, men misfornøyd en utrolig vrien kombinasjon! Litt Trist 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55067-bekymret-pga-skjelden-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Min første tanke er at kanskje sengen ikke er den riktige arenaen? Man legger seg gjerne for å sove. Iallefall er det ofte sånn for den ene. Så blir skuffelsen også ekstra stor når man ikke var enige om hva sengen skulle brukes til der og da! Kan du ikke forsøke å være mer forførerisk tidligere på kvelden? Det finnes ikke noe verre enn å bli avvist i sengen. Da ligger man gjerne å grubler halve natta. (En avvisning i stua er selvsagt ikke så god heller, men det er kanskje lettere å takle.) Jeg merker også at lysten gjerne er like stor (eller større) dagen etter. Da er det viktig for meg og mannen min at vi får muligheten til å bruke lystene våre. Jeg merker at det får samlivet inn i et mer aktivt sex-liv. Sex en sjelden gang gjør saken nesten bare verre. Jeg foreslår at du forsøker å tenne gnisten hans før han legger seg. Han sier jo at han gjerne vil. Og siden han ikke lever som han preker, får vi gå utifra at han ønsker seg sex til andre tider av døgnet. Verdt et forsøk? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55067-bekymret-pga-skjelden-sex/#findComment-225699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg biter meg merke i at du fokuserer en del på dette med fødselen av barnet. Var dette en sak hvor han ble utsatt for press for å overvære fødselen...? Eller er det andre grunner til at du fokuserer en del på dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55067-bekymret-pga-skjelden-sex/#findComment-226075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laini Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg biter meg merke i at du fokuserer en del på dette med fødselen av barnet. Var dette en sak hvor han ble utsatt for press for å overvære fødselen...? Eller er det andre grunner til at du fokuserer en del på dette? Heisann! Det var da sexlivet vårt endret seg. Vi hadde på forhånd avtalt at han skulle holde seg bak meg når jeg skulle føde. Men han syns det var både fint og spennende og kom litt fram. Opplevelsen var stor for ham og men han hadde sett litt for mye og dermed satt det en demper på sexlysten. Det var ikke noe tvang eller noe slikt, han så et hode og en god del gørr komme ut av det stedet han elsket å ta og smake på , så jeg kan skjønne det ! Men det sier han er ikke et tema idag, han er helt over akkurat det! Vi har jo ikke sovet en hel natt siden, det kan jo ha litt å si det og............ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55067-bekymret-pga-skjelden-sex/#findComment-226311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Heisann! Det var da sexlivet vårt endret seg. Vi hadde på forhånd avtalt at han skulle holde seg bak meg når jeg skulle føde. Men han syns det var både fint og spennende og kom litt fram. Opplevelsen var stor for ham og men han hadde sett litt for mye og dermed satt det en demper på sexlysten. Det var ikke noe tvang eller noe slikt, han så et hode og en god del gørr komme ut av det stedet han elsket å ta og smake på , så jeg kan skjønne det ! Men det sier han er ikke et tema idag, han er helt over akkurat det! Vi har jo ikke sovet en hel natt siden, det kan jo ha litt å si det og............ Søvmnagel er helt klart noe som er forferdelig destruktivt på sexlivet....det kan få noen og enhver til å totalt miste piffen. Med mye stress med små barn, vekking på natten av den minste (?) og slike ting, gjør ikke det saken - bokstavlig talt - noe bedre. Skaff dere barnefri en helg, sov ut på lørdagen, og prøv å kose dere resten av helgen. Se om det funker som en kick-start på sexlivet igjen. Det er mitt lille forslag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55067-bekymret-pga-skjelden-sex/#findComment-226341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.