Gå til innhold

Regulering

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymius

Jeg er 14 år å skal få regulering, og synes det er relativt seint (alle andre er ferdige med det). Tannlegen sa jeg hadde en tann som har vridd seg oppe i tannkjøttet. Han sa det var en hjørnetann som var 23 tippet mesialt. Hva betyr det?

Jeg må visstnok ha regulering både oppe og nede...hvorfor???

Jeg har hørt at det gå ann å få hvit/gjennomsiktig regulering, istedenfor den tradisjonelle sølvfargede jernbanen. Kan alle få det??

Er mulighetene store for at jeg kan få regulering bak tennene??

Kan et gom rette opp tannstillingen min, isteden for regulering.......svar....!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55119-regulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest motivert

Hei,

jeg kan love deg at det er bedre og gjøre det nå enn aldri eller enda senere. Jeg er selv 24 år, og har akuratt begynt med det. Har usynlig regulering, men det er veldig dyrt, så det krever god økonomi. Jeg må senere har hvit regulering nede, syntes tanken var helt for jævlig først. Men nå tenker jeg på hvor fornøyd jeg kommer til å bli når jeg er ferdig. Skal smile hele tiden! Det er ingen som har noe med om du begynner med regulering nå. Det er DITT liv.

Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55119-regulering/#findComment-227308
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...