Gå til innhold

Gravid - blødninger fra livmorhalsen

Anbefalte innlegg

Gjest blåtull

Hei på dere.

Jeg er gravid 8+2 i dag og har vært på ul pga små blødninger i utfloden. Legen konstaterte at allt var helt normalt i forhold til svangerskapets lengde, men han så at jeg hadde blødd litt fra livmorhalsen.

Legen kunne ikke svare på grunnen til dette, men jeg er fortsatt litt engstelig. Hva kan grunnen til dette være? Det må jo ha en eller annen årsak eller??? Er dette vanlig (det glemte jeg å spørre om)?

Hilsen Engstelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55148-gravid-bl%C3%B8dninger-fra-livmorhalsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Blödningar i tidig graviditet är inte ovanligt. Vid de flest fall finner de ingen orsak och graviditeten fortskrider normalt. Det är först om blödningarn blir kraftiga som det kan utveckla sig till en spontan abort. Detta är inte tillfället för dig, just nu. Varför och varifrån blödnigarn kommer, kan jag inte säga dig. Från livmoderhalsen, sa din doktor men jag vet inte om denne menade att den såg blod därifrån. Allt blod som kommer ut, rinner ju gjenom livmoderhalsen. Jag tycker inte att du behöver bekymar dig över detta nu, då ultraljudet såg fint ut. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...