Gå til innhold

Kvinner som barberer seg.. trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Gjest ny i gamet

Nå har jeg oppdaget at det er innmari lurt å barbere seg mellom bena. Før har jeg liksom bare stusset litt, nå er alt vekk, utenom littegrann foran, for syns skyld.

Hvor ofte barberer dere dere og hva slags høvel og skum, voks, hårfjerningskrem etc?

Nytelsen er jo himmelvid forskjell, dette anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55162-kvinner-som-barberer-seg-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har tidligere brukt veet hårfjerningskrem, og bruker nå et hårfjerningsskum, lignende det nye til veet. funker bra, og bruker det etter "behov" (kjæresten min bor langt unna, sees ikke så ofte for tida). oftere om sommeren, ser finere ut i bikinien. og ja, det er mye deiligere med sex når det ikke er hår der ;)

Tiril Linnea

Jeg bruker min kjære ladyshave, eller gillette venus barberhøvel.med bareberhøvel kan jeg ikke barbere mot hårene, men det kan jeg med ladyshave, derfor blir det definitivt best med ladyshave. Helt glatt og fint.. Men om jeg ikke har den for hånden kan jeg bruke høvel, sammen med intimsåpe bruker jeg da...

Annonse

Gjest malun

Her er mine beste tips:

*Ta et varmt bad (eller legg en varm klut over skrittet) før du barberer deg, det åpner porene og mykner hårene.

* Bruk Gilettes Mach3 (eller Sensor exel) høvel, og barberskum for følsom hud (gjerne den med aloe vera)

* Barber først _med_ hårene, deretter _mot_. Da tar du alt uten å skrape opp huden.

* Smør huden etterpå med en fet fuktighetskrem, feks Locobase eller Decubal.

Jeg barberer meg med litt ujevne mellomrom, særlig om vinteren er jeg litt slapp. Om sommeren er jeg mer velfrisert...

Gjest Daisy

har tidligere brukt veet hårfjerningskrem, og bruker nå et hårfjerningsskum, lignende det nye til veet. funker bra, og bruker det etter "behov" (kjæresten min bor langt unna, sees ikke så ofte for tida). oftere om sommeren, ser finere ut i bikinien. og ja, det er mye deiligere med sex når det ikke er hår der ;)

Bruker du krem overalt der nede? Er det "sunt"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...