Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, slik var det da vi i hu og hast måtte kaste oss i bilen til Gøteborg på selveste 17.mai tidlig på morgenen. Sentimental som jeg er så trillet det tåre på tåre da vi hørte på radio'n om alt som hører 17-mai til. På båten over til Fredrikshavn så sang jeg og min kjære nasjonalsangen i sammen og tenkte at dette nok var verdt å ofre en grunnlovsdag for :-)))

Vi var ekstremt heldige med været og lå på hotell 1 natt, men sjekket inn på en flott campingplass i luksushytte resten av oppholdet. Der grillet vi, sola oss, gikk turer i skog og mark og ved sandstranda, vi spilte minigolf, vi shoppa, vi var på tivoli, vi håndmata rådyr og hjort, hilste på sirkuselefanter og ja..rett og slett så hadde vi en fantastisk flott ferietur i det hele.

Så til saken:

Fikk 7 egg, og 100% ble befruktet (!!!!), alle 7 overlevde til dag 3,, men 2 fine egg ble jo satt inn, 4 ble under tvil lagti frysern (endelig), og 1 var ikke så pent så de ble desruert. Jeg er fornøyd jeg :-))

Nytt denne gangen er at jeg ikke begynte med kapsler før innsettingsdagen samt at de utførte "hatching" på eggene.

Det gjenstår å se om dette blir en suksess.

Vi er meget fornøyd med Maigaard, og kan anbefale det på det varmeste, både mtp selve klinikken, personalet , samt en hyggelig tur til vakre, frodige og romantiske Århus :-)))

Jeg er nå på rugedag 3 inkl innsettingsdagen, og er positiv, men også redd for å nok en gang bli skuffet. Vi har jo kjøpt en 3-pack og har egg i frysen, så vi skal nok klare oss, ...slik prøver vi å tenke, men er som sagt veldig redd også !!

Jeg ser vi er mange som er i forsøk nå, jeg ønsker dere alle masse masse lykke til, krepsen30, venus, sats, TK, Sona, becca72, Terten og alle dere andre. :-))

Jeg kommer nok til å følge med hver eneste dag nå fremover, og når det nærmer seg testing så får jeg vel nervesammenbrudd som vanlig... tji hi...

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55176-mil-etter-mil-t%C3%A5re-etter-t%C3%A5re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jo gått strålende! 4 egg i fryser`n til og med. Der slo du meg med ett egg... Jeg er glad for at dere også er fornøyde med Maigaard, de kan sine saker! Og jeg er imponert over hvor mye dere har rukket på noen få dager! Det høres ut som dere har vært i Århus i 3 uker.

Nå må du prøve å bevare optimismen din, for dette skal gå bra! Tenk koselige tanker om eggene dine og gjør ting som gir deg glede og trivsel.

Masse lykke til med rugingen, pus! Jeg krysser armer og ben.

Klem fra

Annonse

Åhhhh, nå trodde jeg du satt og gråt i bilen hele veien hjem fordi ingen egg ble befruktet, jeg. Det var godt å høre at jeg tok feil. Fint å høre at dere trivdes hos Maigaard. Vi drar antakeligvis nedover på søndag dersom alt ser fint ut i morgen tidlig. Hvilken campingplass bodde dere på?

Krysser fingre for at de fester seg, disse småtrollene dine, Pus.

Stor klem fra

Åhhhh, nå trodde jeg du satt og gråt i bilen hele veien hjem fordi ingen egg ble befruktet, jeg. Det var godt å høre at jeg tok feil. Fint å høre at dere trivdes hos Maigaard. Vi drar antakeligvis nedover på søndag dersom alt ser fint ut i morgen tidlig. Hvilken campingplass bodde dere på?

Krysser fingre for at de fester seg, disse småtrollene dine, Pus.

Stor klem fra

hei igjen

Vi bodde på en plass som heter Blommenhaven. En flott plass i nydelige omgivelser. Vi leide også vårt private baderom, som er et stort flott flislagt bad med toalett, dusj og stort sminkespeil.

Denne plassen ligger nærme både maigaard og sentrum, samt alle rekrasjonsmuligheter... hehe.. jeg burde fått betalt for denne gratisreklamen !:-)

Vi var kjempehappy for at vi valgte denne overnattingsformen, vi storkoste oss med frokost på verandaen i morgensolen, vi grilla, gikk turer og spilte minigolf :-)

Ønsker dere masse lykke til ved kommende forsøk, og med valg av overnatting.

se også:

www.visitaarhus.com

PS! Vi betalte kun kr 400,- pr natt inkludert badet og alt:-)

Koz fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...