Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå sliter jeg virkelig.... Virker som sprayen har slått inn for fullt og litt til!!

Jeg er kjempe irritabel, orker ikke at samboer er nær meg. Vondt i puppene, oppblåst i magen, vondt i hodet. Og nå sitter jeg og føler meg så innmari kjempedeppa! Tar alt av kommentarer til meg negativt. Er veldig sår akkurat nå.

Og så trøtt jeg er! Jeg pleier aldri å legge meg på dagen. Men i går etter middag måtte jeg bare gå å legge meg en time. Klarte nesten ikke holde øynene åpne.

Jeg sover HELDIGVIS bra om natten :-) Sist forsøk hadde jeg jo en del våkenetter.

Huff, jeg føler meg bare så elendig, og måtte få ut litt! Og hvem andre forstår bedre enn dere? ;-)

Lykke til alle dere andre!

Klem fra en frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55205-f%C3%B8ler-meg-helt-r%C3%A6va/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære becca72!

Du har min fulle sympati!

Jeg er også veldig trøtt denne gangen, noe jeg ikke har opplevd på de andre forsøkene. Da var jeg tvert i mot altfor lite trøtt.

Det er ikke godt å gå rundt slik som du gjør nå, men "trøst" deg med at det blir enda mer hormoner i sving de neste 9 månedene :o)))

Stor sympatiklem fra en i samme båt

Hei becca72

Føler virkelig med deg. Dette er mitt tredje forsøk og sprayen har også slått meg helt ut denne gangen. Hadde det ikke sånn de to andre gangene. Har vært kjempe deppa irritabel og hatt nesten to uker med konstant hodepine.

Det positive er at etter at jeg begynte på sprøyter er det blitt mye bedre. Føler meg nesten litt glad om dagen!

Men jeg skjønner deg så alt for godt. Det hjelper ikke noe særlig uansett hva man sier eller gjør. Er man først i det deprimerte og irritable hjørnet er det bare å håpe at det snart går over

Føler med deg........

heisann

Du føler deg kanskje bedre i dag?

Det er ikke no moro når man føler seg slik, men trøst deg med at du vet hvorfor du reagerer og føler deg bånn i bøtta.

Det vil gå opp og ned, og hver gang du føler deg langt nede så si til deg selv at du vet hvorfor og at det går over. Det er ingen big deal, prøv heller å se komisk på det og prøv å le av det og av deg selv. Jeg forstått det som at du er ei jente med masse humoristisk sans, så la den egenskapen få blande seg litt inn når du føler deg nedfor:-)

MEN, jeg skjønner godt hva du mener, selv om jeg har sluppet mye "billigere" unna enn det virker som du har !

Klem fra

Annonse

Jada, vi forstår, Becca! Eneste trøsten er at det hjelper når du begynner på sprøyter, det er østrogen-blokkeringen som gjør kroppen i slik ulage. Hvor manger dager er det til du starter på sprøytene?

Eneste rådet jeg kan gi deg er å drikke masse vann.

Trøsteklem fra

Kjære deg becca72.

Det ser jo ut som sprayen virker på deg og det er jo bra....Kjenner igjen noen av symptomene fra mine sprayperioder ja...

Det er i alle fall bra at du får sove...det dumme der er jo at vi går glipp av dine natterlige innlegg/historier!

Denne gangen skal det gå bra, vet du!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...