Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ulike hormonforstyrrelser kan stoppe eggløsningen og da kommer mensen ikke regelmessig. Ofte kan man finne årsaken ved ultralyd av eggstokker og hormonprøver. Det finnes muligheter for å regulere blødningen og stimulere til eggløsning når du engang ønsker å bli gravid. Har du snakket med legen om de unormale blødninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55239-mensen/#findComment-228078
Del på andre sider

Ulike hormonforstyrrelser kan stoppe eggløsningen og da kommer mensen ikke regelmessig. Ofte kan man finne årsaken ved ultralyd av eggstokker og hormonprøver. Det finnes muligheter for å regulere blødningen og stimulere til eggløsning når du engang ønsker å bli gravid. Har du snakket med legen om de unormale blødninger?

Legen min sier at det faktisk er veldig normalt å ike ha mensen! Han mente også at det ikke burde skape noe problemer for meg når jeg ønsket å bli gravid.

Jeg prøver nå å bli gravid og har vært hos en spesialist for å få pergotime til å stimulere eggløsningen.(har også gått på primolutt for å få mens).Jeg lykkes ikke med å bli gravid. Eller , første gangen ble jeg men aborterte med en gang.Andre gangen fikk jeg verken mensen , eller disse to blå strekene som jeg så gjerne vil se på graviditets-testen.

Samboeren min har for øvrig testet sin sædkvalitet og den var opp mot normalen.

Hva er gale med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55239-mensen/#findComment-228186
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...