Venus Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Hallo! Jeg lurer bare på en ting. Jeg hadde 9 egg sist (11 eggposer), og denne gang kun 6 eggposer. Kan dette skyldes at jeg startet opp med nytt forsøk i påfølgende syklus? Ingen pause imellom forsøkene. Kan det bli færre egg som "vekkes" når intervallene er korte? Er det noen som har erfaringer å komme med? Jeg ble litt paff, men får satse på at disse eggene oppfører seg litt penere enn de forrige som ble litt "frynsete i kantene" (B-egg). Nattaklem fra 0 Siter
Gjest afrodite! Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Hei! Jeg tok et nytt forsøk rett etter det første. Jeg fikk på det første ut 5 egg, på det neste fikk jeg ut 19 egg. Jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre om man begynner rett påigjen eller ikke. Det er vel noe med hvilken cykluser man treffer på. Uansett trenger man bare 1-2 egg som befrukter seg. Jeg fikk inn 2 flotte egg da jeg kun fikk ut 5 også jeg. Lykke til!! klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.