Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært på ny UL - dette er sprøytedag 10. Eggposene er fortsatt ikke store nok, derfor økes dosen med Gonal F til 375, og ny kontroll på mandag. Hadde bare vokst 1-2 mm siden i går, så nå er de 14-15mm. Avreisen til Danmark er dermed utsatt til mandag kveld.....håper jeg.

Dette har faktisk ikke skjedd meg før....så nå får de værsågod å vokse masse til mandag.

Tenker fortsatt på om dette kan skyldes at jeg startet rett opp igjen etter mislykket forsøk. Noen som vet??

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55417-eggposene-fortsatt-for-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei venus !

Har ikke vært så aktiv her den siste uken. Var nok litt for sikker på at det skulle gå veien for oss, så jeg har vært ganske deppa den siste uken.

Men jeg er jo et levende eksempel på at kvantitet ikke har så mye å si. Så vi får tro at i en/to av disse seks eggposene ligger det gullegg. Håper det ikke er gonal-f sin skyld at de vokser så sent :(

Stor trøsteklem fra ( Ps dette gå bra)

Hei Venus.

Jeg vil bare ønske deg lykke til videre med forsøket jeg...håper eggposene vokser slik de skal etter at dosen økes...

Jeg vet jo ikke noe om tidlig oppstart etter forrige forsøk betyr noe. Norske leger anbefaler å vente noen sykler, tror jeg...Men danskene er jo like flinke de så....Uansett er jo sykluser forskjellige. Det er jeg et godt eksempel på. Da vi lagde lillegutt gikk jeg på 150 ie og fikk 10 eggposer. Og samme dose i januar resulterte i avbrutt forsøk pga fare for overstimulering..

Jeg krysser allt jeg har for at gullegget befinner seg inni deg akkurat nå! Det er jo det viktigste...Du skal jo ikke ha seks barn til, vet du! Men når det er sakt skjønner jeg at du er litt skuffet...

Håper dette går bra jeg!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...