Gå til innhold

Hvor blir mensen av???

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hadde mensen siste gang 13.mars (første dag av menstruasjon). Siden har jeg ikke hatt den.

Har sett en eller to ganger etter at jeg har vært på do at på papiret er det en liten flekk med lyst blod, men ikke noe i trusa...

Begynner å bli redd at det er noe alvorlig med meg. Bør vel ta med at jeg er 19, blir 20 i november, og har hatt mensen regelmessig siden jeg var 13 år...

Ikke har jeg hatt samleie med noen eller slanket meg i år...

Har egentlig ikke så veldig lyst til å gå til lege, men....

Har vært plaget med en del hodepine i det siste, gr. eksamen, og en russebilulykke i fjor der jeg pådro meg kraftig hjernerystelse... (regner med at det er grunnen til hodepinen...)

Takker for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55451-hvor-blir-mensen-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det skal ikke så mye til at mensen stopper opp i din alder (slanking, stress, trening, flytting osv). Hvis den ikke er kommet i løpet av et par måneder, synes jeg du skal søke lege for en sjekk for å utelukke andre årsaker. Hvis du har fått hodepine bør du kanskje søke lege noe raskere, en sjelden gang kan en godartet svulst på hypofysen stoppe menstruasjonen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55451-hvor-blir-mensen-av/#findComment-228065
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...