Zirine Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Nå skjønner jeg hvorfor dama på reklamen spiser den med fortenna - den er jaggu meg ikke mye go *isj* Så nå vet dere det - ikke kast bort verdigfull tid med å spise sånn møkka"sjokolade". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Den som heter sjokoladecrisp er ÆSJ, den med peanøttsjokolade er kjempegod......mmm...Nesten like god som vanlig sjokolade og mye sunnere. Nutrilettbar med skogsbær og musli er også god. Det er de to eneste som er god synes jeg = ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg kjenner en som liker den med skogsbær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Kaster ikke bort penger på nutrilett i det hele tatt jeg:o)Bortkasta penger for noen få kilo. Også raser man opp igjen. Sist gang jeg brukte nutrilett var i 90. Synes jeg var blitt så rund og begynte på nutrilett kur. Gikk på den til jeg besvimte og det viste seg at jeg var gravid. Siden da har jeg ikke brukt nutrilett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.