terningkast6 Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hva er dette?? http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=886&plass=5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det er en modell ser det ut til. En kjeramisk figur av noe er en torso. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det er en modell ser det ut til. En kjeramisk figur av noe er en torso. :-) Den trenger ikke være keramisk da... Men en skulptur (torso). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terningkast6 Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Det er en modell ser det ut til. En kjeramisk figur av noe er en torso. :-) Eh, hva er torso for noe? *rødme* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Eh, hva er torso for noe? *rødme* JEG VET JEG VET!! Det er en overkropp på et menneske! *fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Eh, hva er torso for noe? *rødme* Hmm... Det brukes om mye. Alt fra figurer, skulpturer, melodier, bevegelser osv.. Innen kunst liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 JEG VET JEG VET!! Det er en overkropp på et menneske! *fornøyd* Ja, det er det og... Men det brukes om mye annet og, tror jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terningkast6 Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 JEG VET JEG VET!! Det er en overkropp på et menneske! *fornøyd* Åååhh, en sånn en vil jeg også ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Åååhh, en sånn en vil jeg også ha! Øhh...altså et sånt kunstverk mener du? For jeg går ut i fra at DU allerede har en fullt brukelig torso...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 En torso er en kropp uten lemmer. Sånn er det! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 En torso er en kropp uten lemmer. Sånn er det! ) .. og uten hode, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.