Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onaneringen tar du selvfølgelig dagen etterpå mens testoteronen florerer!

Det har du rett i - det kunne jeg selvfølgelig. Men så er det det at jeg blir så deppa av alle disse avslagene - og det går liksom på selvtilliten løs. Er jeg ikke god nok for meg selv, liksom.

Har du ikke ordnet deg med en fritidselsker?

Anskaff deg en liten en - de er lettere å gjemme.

Reduserer den "hodepinen" ? (jeg tror nemlig ikke det er hodepine om jeg skal være ærlig, jeg tror rett og slett det bare er noe jeg sier for å slippe unna meg selv)

Annonse

Unormal og unormal. Jeg antar at du ikke tar nei for et nei. Jeg mener, du slutter vel ikke å prøve deg på deg sjøl på grunn av litt hodepine?

.... og åssen takler du et nei fra deg selv? Tar du det som en lesbe, eller som en mann? Hva hvis du sier ja da? Er du i stand til å følge opp, eller begynner plutselig du OGSÅ å skylde på hodepine?

.... svarte, der fikk JEG også vondt i hodet, og det er jeg meget forbanna for..... og det er jeg óg.

Unormal og unormal. Jeg antar at du ikke tar nei for et nei. Jeg mener, du slutter vel ikke å prøve deg på deg sjøl på grunn av litt hodepine?

.... og åssen takler du et nei fra deg selv? Tar du det som en lesbe, eller som en mann? Hva hvis du sier ja da? Er du i stand til å følge opp, eller begynner plutselig du OGSÅ å skylde på hodepine?

.... svarte, der fikk JEG også vondt i hodet, og det er jeg meget forbanna for..... og det er jeg óg.

"Unormal og unormal. Jeg antar at du ikke tar nei for et nei. Jeg mener, du slutter vel ikke å prøve deg på deg sjøl på grunn av litt hodepine?"

Vel, jeg vil jo ikke mase. Jeg er så lei av at det alltid bare er meg som må ta initiativet. Alltid når jeg spør, så har jeg vondt i hodet. Nei, jeg tar det ikke som en mann - ei heller som en lesbe - det går rett og slett ut over selvtilliten min.

Har du noen gode råd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...