Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hansi

mitt problem er at jeg altid er kåt. jeg får stå uansett..

her en dag på skolen hadde vi gym og vi skulle ha noe leker. vi skulle stå tett inntil hverandre i en sirkel. jeg kom selvfølgelig bak en av de mer pene jentene i klassen.

jeg fikk selvfølgelig ereksjon, som det heter på fint, og selvfølgelig må hun ha kjent dette. jeg stod jo tett oppi henne.

etterpå måtte jeg bare gå ned på do og onanere som faen.

dette skjer ofte på skolen. jeg tenker på noe i timen og blir dødskåt.

en gang gikk det for meg i et friminiutt. vi hadde gruppearbeid, og en av jentene satt hele tiden og flørtet med meg. da hun satt seg på fanget mitt klarte jeg ikke å holde igjen mer, og fikk utløsning. det viste heldigvis ingenting i buksa for jeg hadde en svart bukse på.

hvorfor skjer dette. er det bare meg.

jeg klarer ikke engang når en ung kvinnelig lærer kommer bort for å hjelpe meg i timene, da får jeg ståkuk.. er det basre meg --

frustrert som må onanere 1000xdaglig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55535-%C3%A5-vre-steink%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at du er temmelig ung og at hormonene raser vilt i kroppen din. Og sånn skal det være! Kan skjønne at det er litt plagsomt til tider, men alle gutter opplever noe av det du beskriver mens de er i puberteten. Så roer det seg etterhvert.

Mistermannen min og jeg ble sammen da vi var ganske unge - han var 19 år. Og jeg husker de første årene, det var kjempegøy syntes jeg - jeg kunne ikke ta ham i hånda uten at han fikk stå. :-) For meg var det jo et kjempekompliment, ikke sant? Jeg savner det litt, jeg.. jeg får det jeg trenger nå om dagen også, men han har mye mer styring på greiene sine nå.. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...