Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor bry seg med å måle den i det hele tatt? Uansett resultat av målingen er det ikke noe du kan gjøre noe med uansett.

Men om du absolutt skal måle den, så er det mest logisk å kun måle den delen av penis som greier å trenge inn i skjeden, dvs du måler den delen som er nærmest magen.

Gjest Yatzy

Hvorfor bry seg med å måle den i det hele tatt? Uansett resultat av målingen er det ikke noe du kan gjøre noe med uansett.

Men om du absolutt skal måle den, så er det mest logisk å kun måle den delen av penis som greier å trenge inn i skjeden, dvs du måler den delen som er nærmest magen.

:o) Det er ikke min - jeg er dame. Prøvde bare på gøy i går fordi kjæresten min var litt stor i munnen... Og ja, er helt ening i at det er mest logisk å jøre slik som du sier, men jeg så på Big Brother at de gjorde motsatt og da skiller det jo faktisk 5 cm... Det finnes jo statistikk over penislengder og det jeg lurer på er vel egentlig hvike målinger som ligger til grunne her...

Og den trenger ikke være større... fungerer utmerket som den er... :o)

:o) Det er ikke min - jeg er dame. Prøvde bare på gøy i går fordi kjæresten min var litt stor i munnen... Og ja, er helt ening i at det er mest logisk å jøre slik som du sier, men jeg så på Big Brother at de gjorde motsatt og da skiller det jo faktisk 5 cm... Det finnes jo statistikk over penislengder og det jeg lurer på er vel egentlig hvike målinger som ligger til grunne her...

Og den trenger ikke være større... fungerer utmerket som den er... :o)

Når ble Big Brother en kilde til god informasjon? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...