Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som i det daglige ofte har ereksjon opptil flere timer (3-6). Det er ikke forbundet med seksuell opphisselse, men av og til er det så direkte irriterende at jeg _må_ "kvitte meg med problemet" manuelt. Hadde jeg bare hatt dette problemet sammen med jenter, hadde jeg vært kongen, men slik er det nok ikke ;-) "Morgenstå" pleier å forsvinne 10min etter jeg har stått opp, men dette begynner ved 9 tiden og fortsetter mer eller mindre til 13-14 på dagen! Hva skjer, hvorfor og hvordan kan jeg ev. fikse det (kanskje ikke så sannsynlig men... har allerede en metode, men den tar minst 10min :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55664-h%C3%B8yt-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Ufrivillige ereksjoner uten at det er tenning med i bildet forklares ofte med at penis trenger ekstra blodtilførsel, for eksempel om den fortsatt vokser. Ekstra påfyll av blod er en slags penisgymnastikk som skjer uten at det andre hodet (det med hjerne i) er involvert. Det er særlig unge menn som utsettes for slike opplevelser. De gir seg etter hvert som du blir eldre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55664-h%C3%B8yt-blodtrykk/#findComment-229437
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...