Gjest Vanessa Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Takk for svar ,dere som svarte sist Nå har jeg bruk for dere igjen. Når jeg skriver teksten som skal stå på hjemmesiden min ,så hopper det liksom over annenhver linje ,sånn at avstanden mellom linjene blir så stor. Noe jeg kan gjøre med det ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Når du klikker for linjeskift, så hold spacetasten nede. Da får du enkel linjeskift. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hold inne Shift-tasten for enkel linjeskift. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Female Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hold inne Shift-tasten for enkel linjeskift. Opps, shift-tasten heter den tasten ja...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Opps, shift-tasten heter den tasten ja...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.