Gjest annii Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei Irene Hvordan still TK seg til og gi støtte til treningsapparater når man har liten mulighet til og komme seg utenfor hjemmet og være i aktivitet. Finnes det noe regelverk på dette? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Grøneng Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ja, det finnes et regelverk. (Hjelpemidler iht kapittel 5 eller kapittel 10 i folketrygdloven). Hva man kan tenkes å få støtte til kommer an på hvilke treningsapparater det gjelder og hvorfor du trenger apparatet (generell dårlig form er ikke nok). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petrine Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Ja, det finnes et regelverk. (Hjelpemidler iht kapittel 5 eller kapittel 10 i folketrygdloven). Hva man kan tenkes å få støtte til kommer an på hvilke treningsapparater det gjelder og hvorfor du trenger apparatet (generell dårlig form er ikke nok). Jeg trodde ikke det gikk an å få dekket hjelpemidler til trening for voksne? Er jeg blitt feilinformert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene Grøneng Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg trodde ikke det gikk an å få dekket hjelpemidler til trening for voksne? Er jeg blitt feilinformert? Ikke vanlige treningsapparater i vanlige tilfeller, det kommer an på hvilket apparat det er snakk om, hva som skal trenes opp og hvorfor han må ha det hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.