Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vann74
Skrevet

Så var vårt første IVF forsøk over ,Fikk resultat på blod prøven idag Dette var veldig lave verdier .Vet ikke helt hvordan jeg føler meg ennå , Synd jeg ikke ble med på den blå bølgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Vann74

Så trist å høre :-(

Det er ikke stort å si annet enn at det blir deres tur også. Det må du ha troen på. Ta godt vare på hverandre i dagene fremover!

Og lir av deg alle dine frustrasjoner her inne. Vi vet hva du snakker om ;-)

Trøsteklem fra

Skrevet

Det var veldig trist! Føler med deg og mannen!

Trøsteklem fra

Skrevet

Føler med deg og vet godt hvordan du har det. Ta vare på hverandre.

Trøsteklem fra

Gjest hjelpelös
Skrevet

Det var leit. Det er alltid trist når slikt skjer. Ta godt vare på hverandre. Det er viktig i slike situasjoner.

Trösteklem fra

Skrevet

Så trist, jeg føler med dere. Vi ble veldig lei oss etter 1. forsøk, for det hadde vi knyttet så mye håp og optimisme til. Det er viktig å tillatte seg å ha de følelsene og reaksjonene som kommer og ta seg tid til å fordøye dem!

Trøstehilsen fra

Gjest Krepsen30
Skrevet

Det var trist å høre, på hvilken dag testet du og kan det være et håp om at testen er tatt for tidlig? Har du ikke fått blødning?

Føler fryktelig med deg og mannen din nå Vann74. Det er så altfor mange her inne som vet hvilket helvete du gjennomgår akkurat nå.

Trøsteklem fra

Skrevet

Så leit! Husker selv hvor store forventninger vi hadde til de to tilbakeførte eggene ved første forsøk, nedturen ble desto større.

Men det går over, og lykke til uansett hva du velger videre!

klem fra

Skrevet

Føler med deg. Selv har jeg vært igjennom det 4 ganger, og det første ivf-forsøket som gikk i dass var på mange måter det værste å takle:-(

Det er godt å vite at det er mulig , om man selv orker og vil, å prøve helt til det går bra :-)

Det er forøvrig ytterst få som blir gravide etter bare 1 gang (eller 1 måned på naturmetoden)

Lykke til ved neste anledning, en gang lyser 2 blåe streker mot deg :-)

Trøstklem fra

Gjest Katheinka
Skrevet

Trist at det ikke gikk bra. Skjønner du har det vondt nå, håper dere tar godt var på hverandre.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...