Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker

Jente 26 år, diagn hyperprolaktinemi for et par år siden. Første måling på rundt 1500. Ingen andre sympt enn lange sykluser på opptil 3 mnd, ikke adenom. Gikk på Parlodel 1 tbl/døgn, 3/4 år blodpr da ok. Sluttet med medik(kunne selv velge om jeg ville beg) for ca et år siden. Menstr gradvis mer regelm, men kan fortsatt gå en uke over tiden(30 dagers syklus) Hverdagen nå mer rolig og lurer på om det kan ha virket inn. Ikke tatt blodpr siste år. Kan jeg beg på p-piller (i første omg pga mye kviser)? (lokalvirk prep liten effekt)Vil du tro jeg har nedsatt fruktbarhet?

Mvh meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55796-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...