Gjest Tieto Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få tak i innføringshylse som jeg kan bruke til vaginalkapslene som skal inn etter egginnsettingen?? Jeg prøvde på apoteket i min by men damen skjønte ingenting, jeg måtte ta med navnet på kapslene og så kunne de kontakte leverandøren.... 0 Siter
becca72 Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jeg spurte om det samme på apoteket, og fikk til svar at disse kapslene blir produsert i utlandet, og der brukes de ikke vaginalt. Men svelges. Så de er faktisk laget for bruk som noe helt annet. Jeg ble litt lang i maska da jeg hørte det :-) Jeg vet ikke om kanskje det går ann å bruke innføringshylsen som følger med Canesten? Det sjekket jeg ikke når jeg brukte de. Men det er litt søl med disse kapslene, uten hylse. Men hva gjør vi ikke for å få to blå ;-) Lykke til! 0 Siter
Domenica Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Heisann. Jeg spurte om det samme på 1. forsøk. da fikk jeg beskjed om at denne ikke ble anbefalt å bruke og at man heller skulle bruke fingeren. Det hadde visst med bakterier og infeksjonsfare å gjøre. 0 Siter
Gjest Gjestmed4barn Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Man skal ikke bruke innføringshylser når man er gravid ihvertfall, dette gjelder sikkert når man prøver å bli gravid også. På grunn av at slimhinnene forandrer seg, kan disse lett ta skade (rifter) og infeksjoner kan oppstå. Uten innføringshylse:- engangsplasthansker for å unngå infeksjoner er lurt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.