Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krepsen30

Hei Pus!

Jeg har fått beskjed fra sykehuset om å teste 5. juni, og det er 8 dager til. Sist gang begynte jeg å blø på dag 15 (førstkommende søndag), så det blir ikke noe test på meg tidligst før på mandag, altså dag 16 - for da er jeg liksom over den perioden det tok sist gang før blødningen startet.

Jeg er faktisk litt imot å teste så altfor tidlig, men jeg har forståelse for de som gjør det. En weekend til må ofres i dette gamet for min del.

Hvordan ligger du an i løypa selv og hvordan er formen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55996-krepsen30/#findComment-231427
Del på andre sider

Hei Pus!

Jeg har fått beskjed fra sykehuset om å teste 5. juni, og det er 8 dager til. Sist gang begynte jeg å blø på dag 15 (førstkommende søndag), så det blir ikke noe test på meg tidligst før på mandag, altså dag 16 - for da er jeg liksom over den perioden det tok sist gang før blødningen startet.

Jeg er faktisk litt imot å teste så altfor tidlig, men jeg har forståelse for de som gjør det. En weekend til må ofres i dette gamet for min del.

Hvordan ligger du an i løypa selv og hvordan er formen?

Høres fornuftig ut å vente med testing.

Jeg kommer ikke til å teste i det hele tatt regner jeg med, og det er fordi jeg rett og slett bare går å venter på mensen. Er 99,9% sikker på at jeg IKKE er gravid. Kan ikke si noen konkret grunn, jeg bare føler det slik. Er på rugedag 7.

Du har jo meget gode sjanser Krepsen, dersom du ikke har fått mens innen test-tid:-))

Ønsker deg masse masse lykke til :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55996-krepsen30/#findComment-231441
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...