Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Skal tro om det er meg du mener? Ihvertfall så er jeg godt igang med mitt første forsøk :-)

Det er nå 8 dager siden jeg fikk satt inn 2 flotte egg, og fikk også 4 i fryseren. Så vi er storfornøyd. Håper også at resultatet blir like bra som resten av forsøket har gått.

Vi måpte ganske bra på egguthenting da det viste seg å være 18 egg!! 11 av de ble befruktet, og endte som sagt opp med 6 flotte egg. Så vi klager ikke :-)))!!!!!

Men nå er det ikke så lett å få dagene til å gå.....(Skal teste mandag 3. juni.) Er ganske urolig innimellom da jeg har "mensfølelse" som kommer og går, og så stikker det litt av og til.

Håper alt går bra med deg! Jeg krysser fingrene for deg - og for meg og alle andre som er inne i spennende perioder!!!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56000-maximus/#findComment-231315
Del på andre sider

Hei!

Skal tro om det er meg du mener? Ihvertfall så er jeg godt igang med mitt første forsøk :-)

Det er nå 8 dager siden jeg fikk satt inn 2 flotte egg, og fikk også 4 i fryseren. Så vi er storfornøyd. Håper også at resultatet blir like bra som resten av forsøket har gått.

Vi måpte ganske bra på egguthenting da det viste seg å være 18 egg!! 11 av de ble befruktet, og endte som sagt opp med 6 flotte egg. Så vi klager ikke :-)))!!!!!

Men nå er det ikke så lett å få dagene til å gå.....(Skal teste mandag 3. juni.) Er ganske urolig innimellom da jeg har "mensfølelse" som kommer og går, og så stikker det litt av og til.

Håper alt går bra med deg! Jeg krysser fingrene for deg - og for meg og alle andre som er inne i spennende perioder!!!

klem fra

hehe, ja det var deg jeg var på jakt etter:-)

Fint å høre at alt har forløpt seg så bra for dere, det må liksom til det og:-)

Hvor har dere tatt forsøket?

Jeg er på min 7. rugedag og skal ta blodprøve den 4.juni, men jeg er mega-pessimistisk og er 99,9% sikker på at jeg IKKE er gravid denne gangen heller. Dette er vårt 5.forsøk. Vi fikk 4 egg under tvil lagt i fryser'n, men vi satser på at de overlever tining og blir til barn :-) Eller så har vi jo kjøpt en 3-pack hos maigaard i

Enig med deg, ønsker deg, meg selv og alle andre masse lykke til !!

PS! Jeg har en god følelse for deg :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56000-maximus/#findComment-231395
Del på andre sider

hehe, ja det var deg jeg var på jakt etter:-)

Fint å høre at alt har forløpt seg så bra for dere, det må liksom til det og:-)

Hvor har dere tatt forsøket?

Jeg er på min 7. rugedag og skal ta blodprøve den 4.juni, men jeg er mega-pessimistisk og er 99,9% sikker på at jeg IKKE er gravid denne gangen heller. Dette er vårt 5.forsøk. Vi fikk 4 egg under tvil lagt i fryser'n, men vi satser på at de overlever tining og blir til barn :-) Eller så har vi jo kjøpt en 3-pack hos maigaard i

Enig med deg, ønsker deg, meg selv og alle andre masse lykke til !!

PS! Jeg har en god følelse for deg :-)

Klem fra

Hei igjen og takk for gode følelser! :-)

Vi holder til i Trondheim og St. Olaf.

Og det må jeg si; makan til trivelige damer skal man lete lenge etter. Jeg følte meg veldig godt tatt vare på der.

Jeg håper sånn for deres del at du tar feil og faktisk er gravid. Det fortjener dere!!! Jeg skjønner bare ikke hvor dere tar styrken fra!

Jeg synes selv jeg er rimelig tøff og takler alt dette ganske bra. Men jeg er så innmari redd for fallhøyden hvis det nå viser seg at det ikke går bra for min del.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56000-maximus/#findComment-231509
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...