Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lorotitos

Hei!

Begynner å bli litt urolig nå!

Har nettopp begynt på p-pillen Yasmin, altså begynte for 15 dager siden på første menstruasjonsdag. Jeg trodde jeg var ferdig med mensen etter de faste fem dagene mine, og joda, jeg blødde mindre og mindre - men har frem til nå enda ikke sluttet å blø!

Det er ikke snakk om enorme blødninger, for det er ikke mye det er snakk om, og blodet er tykt og mørkerødt (ikke friskt og lyserødt som vanlig) . jeg har som sagt gått lenge slik. Har ellers ingen andre bivirkninger.

Hva er galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56048-mensen-i-15-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er flere som har skrevet om at man kan ha mens av annen type selv om man er gravid. Jeg har uregelmessig mens, har alltid hatt det, men det er mer eller mindre. Fikk mensen nå 1 mai, da hadde jeg ikke hatt den siden begynnelsen på januar. Lurte på om jeg var gravid i mellom, men test negativ, og ingen tegn. Denne mensen er utrolig merkelig. Over en uke med bare brunt, før jeg fikk litt friskt, men veldig lite.

Har hatt " mensen", (alt medregnet) i tre uker nå(men np er det bare pittelitt sånn brunt).

Det jeg lurer på er om denne mensen bare kan være "gamle rester"? Det kjentes nemlig ut som jeg hadde eggløsning midt i mensen... Er dette mulig? Kan jjeg ha blitt gravid under en slik mens? Nå er jeg nemlig kvalm, og skjønner lite.

Interessant spørsmål , synes jeg. Håper på svar, da ingenting går på akkurat dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56048-mensen-i-15-dager/#findComment-232763
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...