Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt uregelmessig menstruasjon, alt fra 30 - 90 dager mellom hver menstruasjon. Mannen min har fått fastslått nedsatt sædkvalitet, men at befruktning kan skje dersom partner er "meget fruktbar". Jeg hadde siste menstruasjon 23. april og tok pergotime fra dag 5 - 9. Ifølge eggløsningstest hadde jeg eggløsning ca 8. - 9. mai. Fra 21. mai og i dagene fremover har jeg hatt sterke menslignende smerter (ganger 100!)i magen samtidig som brystene har vært svært ømme. Jeg har også vært kvalm og uvel. Skulle selvsagt nå tatt en test, men er "livredd" for å teste negativt. Har dårlig erfaring med slike tester. Hovesspørsmålet mitt er: dersom pergotimekuren virket på meg og jeg hadde eggløsning 9. - 10.mai og IKKE ble gravid, når ville min neste menstruasjon mest sannsynligvis komme? Jeg har alltid trodd at etter eggløsning kommer mensen nøyaktig 14 dager etter uansett sykluslengde. Stemmer dette?

Svært glad for svar

Hilsen håpfull

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56089-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...