tyren75 Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei alle sammen! Nå er det lenge siden sist jeg skrev noe her inne, men jeg har fulgt med dere . Siden det første forsøket gikk i vasken i april, har tiden gått veldig fort. I begynnelsen var jeg og mannen min litt nedenfor, men vi har hatt mange gode venner og familie som har oppmuntret og støttet oss hele veien. Under forsøket trodde jeg mange ganger at vi kanskje hadde fortalt det til for mange, og at dette ville føre til større press, men idag er jeg glad for det. Etter en stund med litt laber stemning, måtte vi bare akseptere nederlaget og heller se framover. Vi reiste til syden sammen med et vennepar, og hadde det kjempefint!. Nå som det ser ut til at egenbetalingen forsvinner helt eller delvis, ser vi mye lysere på sakene, men vi har funnet ut at vi skal vente helt til politikerne kommer med et endelig svar, så det blir forhåpentligvis ikke så lenge til neste frosøk. Jeg er ennå såpass ung at jeg har god tid på meg (tror jeg). Så tiden vil vise. Vi er iallefall ved godt mot, og nyter sommervarmen og hverandre. Jeg ser at det heldigvis er mange som lykkes, og at det desverre ikke går så bra for noen, men jeg vil bare ønske alle lykke til og krysser fingerne for at det blir mange nyfødte prøverørsbarn i tiden framover. Uansett håper jeg alle står ved godt mot, og ikke føler at livet er meningsløst, selv om det kan være tunge tider for de fleste av oss. Det har iallefall jeg lært meg. Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56127-solhilsen-fra-nord/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Godt å lese at du har kommet deg etter et mislykket forsøk. Stå på videre. En gang lykkes dere. Sommer og sol er en herlig tid, og selv om vi ikke har hatt det så flott som dere i nord, har vi ikke det så galt her vest heller. Litt grått i dag, men det er høy himmel og jeg ser sprekker av blått. Mildt og fint er det også. Værmelding sier bedre og bedre vær utover uka. Sånt blir man i godt humør av. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56127-solhilsen-fra-nord/#findComment-232367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.