Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Er dette mulig, å ta avstøpning av penis? Og lage en dildo av det? Kan dette gjøres selv hjemme hvis en har det rette utstyret? Vær snill, svar seriøst... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Ja, det kan du. Jeg mener å huske at det var her: www.paradise.no, at jeg fant et sånt sett. Selv vurderte jeg å masseprodusere for å tjene store penger på utstyret mitt. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Det sitter _svært_ langt inne å svare seriøst, men OK...... Jeg så en gang på TV at Club 4 i Trondheim, tilbud dette produktet/tjenesten. 0 Siter
Spirea Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Ja, det kan du. Jeg mener å huske at det var her: www.paradise.no, at jeg fant et sånt sett. Selv vurderte jeg å masseprodusere for å tjene store penger på utstyret mitt. Nuffetassen *s* 0 Siter
Gjest Angeline Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Jeg tror det finnes en gjør-det-selv-pakning på kondomeriet! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Nuffetassen *s* Næmmen, har de fått internet på heimen? 0 Siter
favn Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Det sitter _svært_ langt inne å svare seriøst, men OK...... Jeg så en gang på TV at Club 4 i Trondheim, tilbud dette produktet/tjenesten. Hehehehehe... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Ja, det kan du. Jeg mener å huske at det var her: www.paradise.no, at jeg fant et sånt sett. Selv vurderte jeg å masseprodusere for å tjene store penger på utstyret mitt. Har jo lest en god del innlegg fra deg etterhvert...og jeg må bare konkludere med en ting: Du er bare helt nødt til å ha DOLs mest ustabile penisstørrelse! :-) 0 Siter
naiv Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 http://www.paradise.no/willy_kit.htm Fint som peispynt også. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Har jo lest en god del innlegg fra deg etterhvert...og jeg må bare konkludere med en ting: Du er bare helt nødt til å ha DOLs mest ustabile penisstørrelse! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.