Gå til innhold

hater homofile trendmakere.....

Anbefalte innlegg

Gjest Mr_depress
Skrevet

Akk, hvorfor lar vi oss styre slik? For hundre år tilbake skulle jentene være kritthvite, i dag skal de helst være brune. I deler av verden bør du være feit, i andre deler bør du være slank. Et sted er det bra om man er blond, et annet sted bør man være mørk. Hvorfor går trendene alltid mot meg? Hvem bestemmer trendene?

For bare et par tiårsiden var "drømmemannen" en litt tøff "marlbouro-man" da gjerne både ubarbert og med hår på brystkassen. Litt dominerende oppførsel, men samtidig vise kvinnene oppmerksomhet. I dag bør vi gutter helst være hårløse, så vel som i ansiktet som på resten av kroppen. Menn betaler i dyre dommer for å fjerne uønsket hår både på legger, rygg og brystkasse. Jeg er fullstendig klar over at kvinner har blitt "presset" til dette over lang tid. Tross alt har jo mannen generelt betydelig mer hårvekst enn en kvinne, og dermed blir det jo enda mer vanvidd spør du meg. Den nye drømmemannen har vel blitt en "chipendales" - med store muskler, glattbarbert og som kan tjene kvinnene på alle måter. En øm, kjærlig, følsom og feminin mann. Stemmer egentlig disse påstandene? Mange vil nok si nei, men samtidig så vokser bruk av muskeløkende stoffer eksponensialt, samtidig så har menn den klart største veksten innenfor skjønnhets, silikon og hårfjerningsbransjen. Vil egentlig dagens kvinner ha disse "feminene" guttene fremfor det man før kalte en mann? Har ofte hørt at homofile generelt er mer opptatt av kropp og skjønnhet, og også ofte er mer feminine. Samtidig så er jo homofile svært høyt representert innenfor design, mote og også skjønnhetsrelaterte yrker. Har de skapt denne trenden? Hvem har det eventuelt? Hva vil vi egentlig ha? Følger vi bare blindt hva andre sier eller er vi med på å påvirke trendene? jeg bare spør....!

Depressiv ung mann.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberte, solbrune muskelkladder er ikke no sexy! Æsj!

Men altså...naturlig brun og _litt_ muskler skader ikke. Men ikke sånne ekle SATS-muskler...snekker-muskler derimot ;-)

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg er helt enig i det du skriver.. Mannen er jo ikke mann lenger! Det er akkuratt som om skillene mellom mann og kvinne skal viskes ut på alle områder! Jeg er så drittlei denne fikseringa på likestilling! Hvorfor kan ikke mannen være mann og kvinnen være kvinne?

Jeg synes at det skal være hår på mannekroppen. Litt brunnfarge og muskler er ikke farlig, men da mener jeg ikke bodybuildere!..

Mannen min er akkuratt slik jeg vil ha ham: Litt brun, hår på brystet og masse på bena, og helt gjennomsnittlig med tanke på musklene.. Hadde han begynt å barbere seg rundt omkring på kroppen tror jeg ikke at jeg hadde klart å tenne på ham..Nei, fysj!

Han får selvfølgelig lov til å barbere skjegget, men jeg liker ham best med litt skjeggstubber - mer mandig synes jeg!

La mannen være mann og kvinnen være kvinne!

Hilsen en "gammeldags" kvinne

Skrevet

Barberte, solbrune muskelkladder er ikke no sexy! Æsj!

Men altså...naturlig brun og _litt_ muskler skader ikke. Men ikke sånne ekle SATS-muskler...snekker-muskler derimot ;-)

*Nikker* Snekker-muskler og sånt liker vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...