Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter to dager med småblødninger og menssmerter klarte jeg ikke vente lenger og tok en test i dag (dag 13). Den viste svakt utslag. Nå lurer jeg på, er det mest sannsynlige at utslaget kommer av at det fortsatt er rester etter hormonbehandlingen i kroppen, eller KAN det være at jeg er gravid likevel.... Hvilken dag er testen helt sikker???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56295-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he, du klarte ikke å vente lenger?? Skjønner deg godt :-))

Det er ingen fare for at det er rester etter hormoner som gir utslag på dag 13. Testen er også 99% sikker på dag 13 (hvis det er clearblue). SÅ ser du en strek så har du produsert, eller produserer hcg.

Før du slipper gleden løs så ville jeg sjekket om det kan være graviditet utenfor livmor , eller om eggene har slippi taket . Man bør være klar over disse tingene, spesielt siden testen viser svak strek. MEN dersm du tar en ny i morgen tidlig og den viser litt sterkere så ser det ut for at du virkelig ER GRAVID !!!!

OG, blødninger er som sagt helt vanlig for veldig mange :-.))

Jeg krysser fingrene, og er spent på nytt innlegg fra deg i morgen :-))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56295-test/#findComment-233177
Del på andre sider

he he, du klarte ikke å vente lenger?? Skjønner deg godt :-))

Det er ingen fare for at det er rester etter hormoner som gir utslag på dag 13. Testen er også 99% sikker på dag 13 (hvis det er clearblue). SÅ ser du en strek så har du produsert, eller produserer hcg.

Før du slipper gleden løs så ville jeg sjekket om det kan være graviditet utenfor livmor , eller om eggene har slippi taket . Man bør være klar over disse tingene, spesielt siden testen viser svak strek. MEN dersm du tar en ny i morgen tidlig og den viser litt sterkere så ser det ut for at du virkelig ER GRAVID !!!!

OG, blødninger er som sagt helt vanlig for veldig mange :-.))

Jeg krysser fingrene, og er spent på nytt innlegg fra deg i morgen :-))

Klem fra

TAKK for oppmuntrende svar...

Tar en ny test i morgen, og så skal jeg ta blodprøve 1. juni.

Hvordan går det med deg, pus, hvilken dag er du på og når skal du teste?

Må få se noen blå streker her inne snart nå, synes det har vært så mange bom-forsøk i det siste. Krysser fingrene for oss begge og for alle andre som er i samme situasjon!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56295-test/#findComment-233220
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...